Honkeytonk
Oooh haha! Mag dat niet? Ik heb het laatst ook gedaan in de trein, schoenen uit, voetjes op de stoel/ bank voor me. Ze moesten echt even rusten na een dagje door Amsterdam sjouwen.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
[verwijderd]
what!!? Dat is wel echt ernstig!
Niet vandaag maar gister. Hoe glad het op sommige plekken was en hoe hard iemand dus kan vallen met alle gevolgen van dien
Dat mijn zoon geen kik gegeven heeft bij de tandarts
Oh dat mag van mij prima hoor. Had er geen last van.
Ik verbaasde me meer over het algehele plaatje. Waarom.je in een onderbroek in de trein zit. Maar misschien zat z'n spijkerbroek niet lekker ofzo. Als je dat wilt doen, gewoon doen hoor! Ik ben daar toch te preuts voor denk ik
[verwijderd]
Dat een collega gehacked was via Facebook. Diegene een berichtje heeft gestuurd naar een x aantal mensen met de vraag of ze 1000 eu konden overmaken. Ik heb dus serieus een hele goedgelovige andere collega die dus kan fluiten naar zijn geld ..
- Bijgewerkt
Is het seksuele intimidatie wanneer mijn baas zijn werknemers voor de grap photoshopt en daarbij mijn bovenlichaam plakt op blote benen in bikinibroekje? Ik heb erg gelachen om alle photoshop resultaten en stuurde ze naar mijn broer en mijn moeder, waarop mijn broer zei dat het echt niet kon en seksuele intimidatie is
Ik was verbaasd....
[verwijderd]
[verwijderd]
Gelijk op d'r bakkes plempen.
Jules Is het seksuele intimidatie wanneer je baas zijn werknemers voor de grap photoshopt en daarbij mijn bovenlichaam plakt op blote benen in bikinibroekje? Ik heb erg gelachen om alle photoshop resultaten en stuurde ze naar mijn broer en mijn moeder, waarop mijn broer zei dat het echt niet kon en seksuele intimidatie is
Ik was verbaasd....
Ik denk dat ik het wel als seksuele intimidatie zou opvatten
[verwijderd]
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] vind ik niet leuk!
Hopelijk is het goed gegaan dinsdag. Heb niet alle 257 reacties gelezen
Sterkte!
Honkeytonk
Da's swag..
[verwijderd]
Jules als je er om kan lachen, vind ik het (voor jou) niet perse seksuele intimidatie. Want je voelde je kennelijk niet geΓ―ntimideerd.
Maar raar? Ja, dat vind ik het zeer zeker wel. En ongepast ook. Krijg nu allemaal rare gedachtes bij die vent, brrr.
- Bijgewerkt
Het zet me wel aan het denken ja. Het is een klein bedrijf, een vriendengroep waar ik later bij ben gekomen. Er heerst een zeer informele sfeer, totaal niet zakelijk als er geen klanten zijn. De ene ongepaste grap na de andere, nooit naar mij persoonlijk verder. Hij heeft iedereen in rare situaties gephotoshopt, allemaal best grappig verder maar die van mij is wel wat seksistisch eigenlijk en inderdaad ongepast. Het is alleen pas toen mijn broer het zei dat ik er over ging nadenken. Ik vond zijn reactie best heftig en daar voel ik me nu ongemakkelijk bij.
Jules tja als het zo informeel is en jij hebt dat helemaal niet zo opgevat, dan zou ik me er ook niet druk over maken. Misschien wel een keer iets om te vermelden, dat hij daar voorzichtig mee moet zijn; jij vat het niet zo op, maar iemand anders kan dat wel natuurlijk, dat is wel een beetje gevaarlijk.
[verwijderd]
Pimpelmeesje eens met Pimpelmeesje. Daarnaast zou ik het als klant denk ik geen fijn idee vinden als ik erachter kom dat het zo'n informeel bedrijf is. Als klant verwacht ik een bepaalde zakelijkheid binnen een bedrijf, anders voel ik mij niet serieus genomen
Maar zo lang klanten er niet achter komen is het natuurlijk geen probleem. Maar ik zou je baas er misschien wel op attenderen. Het zal maar eens fout gaan, kan je een slechte naam opleveren. Straks worden er foto's gelekt. Of een collega voelt zich wel geΓ―ntimideerd en durft dat niet te uiten (zo'n persoon ben ik dus, dat ik van buiten mee lach en van binnen huil).
Dus geen probleem, zo lang iedereen het er maar mee eens is en er zorgvuldig gehandeld wordt
Goede punten @Pimpelmeesje en @[verwijderd] en mee eens. Ik ga het wel even aankaarten idd.