[verwijderd]
Dat ik vandaag een mailtje kreeg van mijn eigen zorgverzekeraar of interesse had om over te stappen naar hen. Ze hadden namelijk een interessant pakket voor me: het pakket wat ik al 5 jaar heb
Dat ik vandaag een mailtje kreeg van mijn eigen zorgverzekeraar of interesse had om over te stappen naar hen. Ze hadden namelijk een interessant pakket voor me: het pakket wat ik al 5 jaar heb
[verwijderd] hahaha
nou ja eigenlijk is t om te huilen natuurlijk
[verwijderd]
Zo ben ik wel eens gebeld door Vodafone en oxxio, ze hadden zo'n goede deal voor me! Uhm, ik ben al klant bij jullie?
Cactusje je zou toch zeggen dat ze daar een systeem van hebben?
Dat mijn beide kinderen een belachelijk lang en op niets slaand zinnetje moeten leren voor het kerstfeest op school. Vervolgens loopt juf te zeiken dat de oudste het zinnetje beter moet leren....
Vrouw, al zou ik willen dan zou ik het zinnetje niet eens onthouden......
Dat mijn dochter vanmorgen aangaf zich rot te vervelen op school, en dat terwijl de juf haar daarop goed in de gaten zou houden?!
Oh, en dat ik geen kater heb is ook best verbazingwekkend.
Dat er voor de 2e dag op rij naar de huistelefoon gebeld werd. Dat is al meer als een half jaar geleden voor het laatst gebeurt
Gisteren was het een nummer uit BelgiΓ«, die heb ik niet opgenomen. Vandaag was het een nummer uit de omgeving van Nijmegen. Ken er niemand dus niet opgenomen
Meestal is het toch verkeerd verbonden als de telefoon thuis gaat dus ja
Hoe chagrijnig kan ik worden. Echt van 0 naar 100 in 3 seconden.
[verwijderd] dat is wel heel erg
Dat mijn collega vindt dat ze mijn leidinggevende is terwijl ze mijn directe collega is.
Dat ik voor het eerst sinds lange tijd in de trein zit en in het bankje naast me zit een jongen met een rood/grijze boxer aan en een spijker tot halfverwege zijn bovenbenen. Zijn schoenen liggen op de grond en hij zit met z'n voeten op de bank tegenover hem.
Why?!
[verwijderd] Echt? Hier is dat echt nooit het geval. Wat vreemd zeg!
Dat mijn afdeling is ontbonden, ik in een week tijd drie sollicitatiegesprekken (intern) heb gehad en ik mag kiezen uit twee functies die me allebei heel leuk lijken.
Honkeytonk omdat het kan! Hahaha ik vind dat soort mensen altijd wel leuk, tenzij het andere mensen in de weg zit, bv als de trein heel vol is en ze nemen alsnog 2 plekken in. Het is een stuk netter om met je sokken op de bank te zitten dan met je schoenen toch?
[verwijderd] Ja eigenlijk wel hè. Ik zit nu bij greenchoice en werd pasgeleden nog weer gebeld door oxxio of ik er terug wilde komen want op ons oude adres zijn we en aantal jaar klant geweest. Dus ik zei dat ik op ons nieuwe adres ook eerst een jaar klant ben geweest, daar konden ze dus helemaal niks over terug vinden!
Honkeytonk
Oooh haha! Mag dat niet? Ik heb het laatst ook gedaan in de trein, schoenen uit, voetjes op de stoel/ bank voor me. Ze moesten echt even rusten na een dagje door Amsterdam sjouwen.
[verwijderd]
what!!? Dat is wel echt ernstig!
Niet vandaag maar gister. Hoe glad het op sommige plekken was en hoe hard iemand dus kan vallen met alle gevolgen van dien
Dat mijn zoon geen kik gegeven heeft bij de tandarts