Trees er valt niks uit handen te vallen, we hebben toch niks te doen? ๐Ÿคฃ
Bizar dat mensen zo kunnen reageren.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Lovely83 want ze moet werken

Dt weet ze dus al een lange tijd... Wat denkt ze? Als ik t last minute vraag zegt ze vast ja ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Lovely83 er valt niks uit handen te vallen, we hebben toch niks te doen? ๐Ÿคฃ

Oh ja ik was even vergeten dat ik de hele dag op mijn luie bips tv zat te kijken ๐Ÿ˜‚

Een buurjongetje (ik denk 2 a 3 jaar) stond net in zijn blote bips in zijn caravan voor het open raam gek te doen. Op een gegeven moment hoor ik hem roepen: piemel plas (met enige verbazing). Staat hij uit het raam te plassen op de handdoeken die daaronder op het wasrek lagen te drogen ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ.

Ik heb ouders maar even gewaarschuwd dat het een goed idee is om hun handdoeken te wassen. Ouders hadden namelijk niks door ๐Ÿคช.

Trees en al.zat je dat wel, niemand heeft het recht jouw tijd op te eisen hoor.
        Echt bizar ook @Lovely83 Vind het echt aso en ondankbaar. Wat @Softbasegaming al zei: die dacht waarsch dat als ze het zo laat vraagt,, je wel ja zou zeggen.

Trees je wilt je vreetvoorraad gewoon niet delen, bitch ๐Ÿ‘ฟ

• Trees hebben hierop gereageerd.

Huggybird echt geweldig! Het is ook zo leuk jochie. Gisteren kwam hij gewapend met een waterpas en rubberen hamer bij mij met de vraag of hij een tent mocht bouwen. Later kwam hij zijn gevangen krekel showen. De krekel was volgens hem aan het slapen. Deze was hartstikke dood ๐Ÿคซ.

Dat een ring vergtoten bij Lucardi stuk duurder is dan bij de gewone juweliers

Manque heeft de titel veranderd naar Waar heb jij je over verbaasd vandaag? ๐Ÿ”’.