Femkes mijn man heeft dit ook elk jaar. Wij zitten ook altijd op redelijke kleine campings met rond de 50 plekken en hij komt altijd bekenden tegen. Echt hoe dan?!?

Dat sommige mensen denken omdat ik niet werk vast niks te doen heb en wel kan fungeren als oppasservice. Mijn nichtje komt vandaag logeren en morgen nemen we haar mee naar een bbq met vrienden van ons. Kreeg ík gisteravond laat een bericht of ze haar vandaag al rond 9uur in de ochtend kon brengen want ze moet werken. Heb aangegeven dat ik nog de stad in moet voor laatste dingen voor de vakantie dus dat ochtend voor mij niet uitkomt , volgens haar kon ze dan toch wel mee? Heb er niet meer op gereageerd 🙈 kreeg ik net een bericht “ ik heb … naar opa en oma gebracht aangezien het blijkbaar een groot probleem voor jouw is om haar mee te nemen” het is dat ik mijn nichtje niet wil teleurstellen, anders had het logeren helemaal niet meer door kunnen gaan wat mij betreft.

Lovely83 nou ja zeg!! En je gaat bijna op vakantie toch?? Lekker om je kind te brengen bij iemand die druk is met de vakantie voorbereidingen en dan ook nóg meer af te willen dwingen… 😳

Mijn zus bracht de kinderen altijd in de schoolvakanties bij mij als zij moest werken 3 dagen in de week. Ook een beetje onder het mom van ‘jij hebt toch vakantie’ De kinderen vonden dat heerlijk want dan hoefden ze niet naar de gastouder. De jongste vond het daar echt niet leuk en bij ons wel. Mijn zwager kon nooit vrij nemen in de vakanties, daar buiten gek genoeg wel. Toen de meiden groter en zelfstandig waren kon mijn zwager wél opeens in de vakanties vrij nemen…🤔. Als ik heel enkel eens vroeg of mijn dochter daar kon zijn was het altijd moeilijk en ingewikkeld….
    De kinderen werden om 8:00 al om de hoek geschoven dus niets wat langer blijven liggen…

Lovely83 wow... zo passief agressief ook. Ik zou er niet eens op reageren. Mensen moeten eens twee keer nadenken voor ze er van alles uit kramen.

Het erge is dat ik soms tijden niks hoor, tot haar man we weer vandoor gaat dan zoekt ze extreem veel contact omdat ze dan oppas nodig heeft.

Lovely83 belachelijk zeg! Ik heb het vorig jaar ook een keer gehad. Ik kon ook wel oppassen, want ik had toch niks beters te doen. Heb toen ook aangegeven dat dit niet zo werkte.

Hoe heb je hierop gereageerd? Ik vind haar reactie behoorlijk aanvallend richting jou.

Nescio ik reageer er ook niet op, ervaring is dat het toch niks helpt. Ik negeer haar gewoon. Morgenavond moet ik nicht ook weer naar mijn ouders brengen dus zie haar ook niet meer. Dikke prima!

Trees vind het gewoon al irritant dat mensen denken dat als je niet werkt je vast zeeën van tijd hebt. Alsof het dan maar vanzelfsprekend is dat je je kinderen gewoon maar zomaar kan brengen.

Lovely83 en dat je alles uit je handen laten vallen, omdat een ander geen oppas heeft 😬.

Ik had vorig jaar aangegeven dat ik best weleens wilde oppassen, maar alleen als ik die dag geen andere afspraken had en als mijn man thuis was (alleen redde ik het toen nog niet). Toen het een keer niet uitkwam en ik ‘nee’ zei, werd er duidelijk gemaakt dat ze het overdreven vond. Pas ik toch gewoon nooit meer op 🤷🏻‍♀️. Zal mij een rotzorg zijn.

Trees er valt niks uit handen te vallen, we hebben toch niks te doen? 🤣
            Bizar dat mensen zo kunnen reageren.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Lovely83 want ze moet werken

Dt weet ze dus al een lange tijd... Wat denkt ze? Als ik t last minute vraag zegt ze vast ja 🤦🏼‍♀️

Lovely83 er valt niks uit handen te vallen, we hebben toch niks te doen? 🤣

Oh ja ik was even vergeten dat ik de hele dag op mijn luie bips tv zat te kijken 😂

Een buurjongetje (ik denk 2 a 3 jaar) stond net in zijn blote bips in zijn caravan voor het open raam gek te doen. Op een gegeven moment hoor ik hem roepen: piemel plas (met enige verbazing). Staat hij uit het raam te plassen op de handdoeken die daaronder op het wasrek lagen te drogen 🤣🤣🤣.

Ik heb ouders maar even gewaarschuwd dat het een goed idee is om hun handdoeken te wassen. Ouders hadden namelijk niks door 🤪.

Trees en al.zat je dat wel, niemand heeft het recht jouw tijd op te eisen hoor.
                  Echt bizar ook @Lovely83 Vind het echt aso en ondankbaar. Wat @Softbasegaming al zei: die dacht waarsch dat als ze het zo laat vraagt,, je wel ja zou zeggen.

Trees je wilt je vreetvoorraad gewoon niet delen, bitch 👿

• Trees hebben hierop gereageerd.

Huggybird echt geweldig! Het is ook zo leuk jochie. Gisteren kwam hij gewapend met een waterpas en rubberen hamer bij mij met de vraag of hij een tent mocht bouwen. Later kwam hij zijn gevangen krekel showen. De krekel was volgens hem aan het slapen. Deze was hartstikke dood 🤫.