iMoeder
Trees
The saga met Essent continues. Ik zou een tegoed uitbetaald krijgen wat nog hoger was als de absurde rekening die ze verstuurd hadden.
Er kwam niks.
Vorige week, ineens 500 euro van m’n rekening afgeschreven. 😤 Ik bellen, want mijn maandbedrag waren ze 6 weken geleden al mee akkoord dat dat niet klopte. Dus dat is meteen dezelfde dag nog aangepast.
Ow ja nee het klopt inderdaad niet maar de wijziging was te laat doorgevoerd. 🙄
Of ik het even zo wil laten, dan doen ze er volgende week (nu dus) een correctie op en krijg ik het verschil tav m’n nieuwe maandbedrag, terug gestort. Ok.
Ik gelijk gevraagd hoe het zou zit met de factuur. Ja de herberekening is gedaan. De hele factuur is vervallen. En in plaats daarvan krijg ik geld terug. Dus met andere woorden, ik plaats van dat ik een paar duizend euro extra moet betalen, krijg ik nu bijna 1000 euro terug. (Hoe kan dat nou..?) Ja er stond nog een blokkade op in het systeem (waarom?) en die heeft ze er nu afgehaald dus het word uitgekeerd. Nou ok, ik blij natuurlijk. Maar ik dacht toen al, eerst zien en dan geloven… Waarschijnlijk, denk ik, zijn ze tot de conclusie gekomen dat er dat bedrag teveel in rekening is gebracht en word dat verrekend met elkaar..?
Nou ja goed. Ik dacht, ik zie het wel. Kijken of er iets binnen komt vandaag. Aan correctie en van dat bedrag. Wat denk je, niks gestort vandaag. Maar nog erger, in plaats daarvan weer opnieuw geld afgeschreven, bijna 300 euro (m’n nieuwe maandbedrag).
Nou, echt. 😑 🔫
Kan ik er verdomme weeeeer achter aan. Ik word hier zo moe van hè.