[verwijderd]
Vulpen scheelt weer kosten voor een uitnodiging . Ik zou het enveloppe ook via Tikkie sturen
Vulpen scheelt weer kosten voor een uitnodiging . Ik zou het enveloppe ook via Tikkie sturen
Het blijft me verbazen hoe snel kleine kinderen van een beetje ziek naar flink ziek kunnen gaan. Eerst nog lekker spelen en dan als een vaatdoekje op de bank. Arm klein meisje..
[verwijderd] toen mijn neef ging trouwen, hadden ze niet genoeg postzegels op de kaart gedaan.
Resultaat: iedereen die een kaart kreeg, moest het resterende bedrag bijleggen. Officieel zijn die kosten gewoon voor de verzender dacht ik, maar iedereen vond het zo zielig, dat niemand het ooit tegen ze verteld heeft
[verwijderd] oh, dat is ook wel knullig!
Ik denk dat ik ook gewoon min mond had gehouden hoor!
Nimue Ja heel leuk en leerzaam, maar mijn baankansen heeft het niet vergroot. Zal bij jou wellicht anders zijn, ik had toen sowieso nog geen idee wat ik wilde.
Het leukst vond ik de groep, heel gemêleerd qua religieuze achtergrond, het was alsof we ter plekke keken hoe je de multireligieuze samenleving het beste zou kunnen vormgeven En nee, niet genezen, soms wel heftig om te lezen over bepaalde opvattingen maar het hielp dat er meer waren met een partner van gelijk geslacht.
Mocht je meer willen weten, stuur maar een pb!
Ik zag dat er een bericht rond ging/gaat op fb waar er een 17 jarige meid al 9 weken weg is. Weggelopen uit een instelling en waarschijnlijk bij een 30 jarige man. Meer info is er niet.
Het verbaasd mij echt dat je daar zo weinig over hoort het is dat ik het net voorbij zag komen anders had ik het niet geweten via het nieuws of wat dan ook.
Ik begrijp dat vermiste personen niet altijd op het nieuws kunnen komen maar zou er niet een andere manier zijn om toch de foto's een aantal keer per week te laten zien als herinnering. Bijv 5 min voor het nieuws van half 8 ofzo.
Pimpelmeesje in de middag: Ik ga niet nu slapen want dan slaap ik vannacht niet!
Pimpelmeesje nu: Fantoomdiscussies, algemeen gepieker en Bohemian Rhapsody!
Dat ik om 15.20 word gebeld waar ik blijf...
Werd gevraagd of ik wilde werken en later weer afgemeld dus dacht dat ik niet moest werken nou mooi wel dus
Er zijn mensen die geheime ondergrondse "huizen" maken. En dat proces van bouwen plaatsen ze op YouTube. Briljant en zó knap! Hier een voorbeeld:
[verwijderd] WoW!!! Heb er een aantal zitten kijken, ongelofelijk!
Dat de juf van de jongste gister vroeg of ik mee wilde op schoolreis. Had dit niet zien aankomen Haha. Maar wel leuk, mn dochter vind het ook wel fijn denk ik, is dr eerste schoolreisje.
Dat er serieus mensen zijn die 100 rijden op de snelweg en 70 op een 100km weg!
Als je niet durft te rijden neem dan alsjeblieft nog wat rijlessen om wat zekerder te worden!
Ik heb mijn leidinggevende moeten overtuigen dat 7 maal 9 63 is