Dat mijn oor al de gehele ochtend dicht zit en niet open wil ploppen.... Grrrrrr!

Dat ik voor t eerst sinds jaren een lid herkend heb die nu onder een andere naam schrijft 🙂 niet dat ik verder wat doe met die info, maar in dit geval pasten er een aantal puzzelstukjes in elkaar

dat gebeurt mij meestal niet haha

dat mijn dochter ziek is en vraagt om haar vader. en dat steekt.

• [verwijderd]

Liekje81 dat is inderdaad snel.

Dat onze dochter van 4.5 vanmorgen 2 uur op de bank heeft liggen slapen.
    En dat ik van de gyn na 2x een keizersnede evt de volgende x(nog een geen idee of er nog een 3e komt) vaginaal zou mogen bevallen.

[verwijderd]
    Dat wordt een bril waarsch. Niet zo gek met een papa met bijna -9 en een mama met -4,5. Haha.

Dat ik met mn 28 rete-enthousiaste kleuters nog een prima tijd heb zo vlak na sint en voor kerst😂 hysterisch is het wel! Maar ze zijn nog zo creatief en gezellig met elkaar!

(volgende week praat ik vast anders.... maar voor nu verbazen ze me nog😂)

Liekje81 wow! Kijkt ze vaak op een beeldscherm? Dat veranderd namelijk de groei van je oog geleidelijk waardoor je dus een bril nodig hebt. Bij kinderen in de groei dan. Weet alleen niet meer of dit met ver- of met bijziend was!

Lisa280887
      Ze kijkt geen tv, paar keer per dag tablet, maar dit hebben we al een stuk beperkt en is max 20 minuten achter elkaar.

[verwijderd] bij ons is het 3 dagen en de bonnen zijn in de betreffende winkels nog tot eind januari geldig. Dan is het heel leuk. Zoals bij jou klinkt het nogal lomp!

• [verwijderd]

Femkes het is ook heel lomp
        Staat ook gewoon in de uitnodiging , er is maar 1 dag dat je kunt komen.
        Als je niet kunt mag een collega iets meenemen en anders heb je pech

Ik raakte in mijn zoektocht naar een geschikt citaat voor op het geboortekaartje verzeild op scholieren.com en tot mijn grote verbazing zag ik daar nog allerlei namen die ik herkende. Ik voelde me stiekem wel een beetje superieur omdat ik inmiddels al zo veel fora weer verder ben, unilang, beleef de lente, zp... 😏

• [verwijderd]

Dat mijn kinderen zich op bezoek bij anderen echt voorbeeldig gedragen.

Dat ik met drie kinderen kon winkelen voor schoenen zonder gedoe en gezeur. Geen enkel drama of slecht luisteren hebben we gehad, zelfs niet van de oudste😱 heb ze getrakteerd op nieuwe sloffen. Zelfs daar vroegen ze heel netjes om. ‘Mama. We vinden deze sloffen zo mooi. Mogen we deze ook kopen alsjeblieft?’

Ik dacht dat ze overgenomen waren door aliens 🤣

Dat ik een reactie terug heb van een werkgever die waarschijnlijk wel een baan voor mij heeft. Nog geen diploma, totaal ander werkveld en nul werkervaring dan wat ik 11 jaar heb gedaan. Heb gelult als brugman en ben zo blij dat er een lichtpuntje is in mijn carrière switch. Nu hopen dat mijn contactpersoon zijn collega's kan overtuigen zodat ik ook door meerdere als "meer" word gezien.

• [verwijderd]

Onze zoon slaapt nog steeds. Terwijl hij normaal gesproken rond deze tijd áltijd wakker wordt * klopt op hout *