iMoeder [verwijderd] Jeetje mina zeg. Wat absurd! Inderdaad echt een wonder dat je zo normaal geworden bent. (Heb je tips op dat vlak? Misschien handig voor mijn kinderen later.. ๐)
[verwijderd] iMoeder ik hou mij mijn hele leven al voor dat ik stiekem geadopteerd ben en dat mijn ouders een nobele koning en koningin zijn uit een ver en vreedzaam land. Ik weet alleen niet of dit de tip is die je voor je kinderen zoekt? ๐ค Mijn man vertelde mij dit vanavond en het argument dat hij mijn man had gegeven om tegen mij te liegen (als middel om hem keihard onder druk te zetten) bleek ook gelogen te zijn. Hoe typisch weer. Dit zijn de acties die ik gelukkig wel kan negeren. Het is gewoon te stom voor woorden.
[verwijderd] Famofthree daarom aan mij de taak om deze vicieuze cirkel te doorbreken en mijn kinderen wel een goede basis mee te geven. Mijn man zei gisteren nog dat ik zo anders was. De lieverd ๐
Cactusje Toch6 Gelukkig, voor mijn kinderen, niet. Ik heb zelf wel eens tegen mijn moeder gezegd dat ik iig weet hoe het niรฉt moet๐ค
Marshmallow Ik wist net mijn gebruikersnaam niet meer. Ik log al bijna 11 jaar in met dat account, maar net moest ik mijn sessie laten resetten door een collega en ik kwam gewoon niet meer uit mijn account. ๐
[verwijderd] Dat de supermarktmedewerkster die de bloemen water aan het geven was haar leidinggevende achterna zat met de gieter ๐คฃ
Marshmallow Over mijn tl die kennelijk niet weet hoe het autorisatieproces werkt, terwijl dat via 'ons' werkt. Dus.
[verwijderd] Ik ben drie minuten geleden begonnen met een boek over financiรซn, met daarin een voorwoord van de schrijver met alle lof voor de vertaler, dat had ze zo goed en accuraat gedaan, amazing!!! Ik heb binnen die drie minuten al twee fouten ontdekt ๐
Sevenof9 [verwijderd] hahaha als de schrijver zelf Nederlands had gesproken was er รผberhaupt geen vertaler nodig geweest, dus wat weet die schrijver daar nou van ๐
Toch6 Het lijkt er op dat ik niet bij zoon hoef te zitten vanavond. "Even telefoon pakken, ben zo terug". Maar hij ligt zo rustig dat ik ook nog naar de wc kan. Over 7 minuten is de oppas er dus als hij niet gaat huilen ga ik niet terug naar boven
[verwijderd] Nog een verbazing vandaag: mensen die via Whatsapp het eerste zakelijke contact leggen (B2B) om 7 uur 's avonds.
[verwijderd] The Voice Kids terugkijken en de eerste reclame in het reclameblok is een durex Orgasm reclame, opgevolgd door een aanprijzing van glijmiddel. Nu denk ik wel dat de meeste kinderen die op vrijdagavond nog 'mogen' kijken echt wel wat voorlichting hebben gehad, maar om nou gelijk te moeten vertellen wat een orgasme of glijmiddel is. Of ben ik dan een beetje naief?!
[verwijderd] [verwijderd] wij nemen het altijd op en het verbaasde mij ook enorm toen we het op zondagmiddag terugkeken ๐ฒ Gelukkig waren ze net even afgeleid, dus geen vragen gehad. Dat is zeker voor de jongste een wonder, die is gek op reclame. Dat verbaasd me trouwens ook nog altijd enorm. Al vanaf heel klein is hij geobsedeerd door reclame; op tv, in folders, langs de weg... Hij kent zowat alle merken en ziet ze overal, hoe klein ook.
Toch6 [verwijderd] nee. The voice kids dus er kijken kinderen! Zo'n reclame hoort bij temptation island of sexacademy ofzo. Niet bij iets wat bij de -12 kinderen ook goed bekeken wordt
Snoopy1979 [verwijderd] Haha onze kinderen (11 en 9 jaar) zaten dus samen te kijken. Toen die reclame kwam keken ze elkaar met grote ogen aan, zo van is het echt wat we nu zien en horen ๐ ๐ ๐
[verwijderd] [verwijderd] ah gelukkig! Ik dacht echt even dat ik gek was! Nou, dan had je zeker geluk! Bij ons is het nog lang niet aan de orde dat we seksuele voorlichting hoeven te geven, maar dit zou wel een dingetje zijn denk ik. Dat je jongste gek is op reclames vind ik dan wel weer leuk! Ik kende vroeger ook alle reclames uit mijn hoofd haha!
[verwijderd] [verwijderd] ja hier wel; de oudste is 10 en weet al hoe en wat en de middelste (6) vindt het allemaal heel grappig. De jongste (3) snapt er verder nog niks van, die roept alleen af en toe een vies woord dat hij niet begrijpt (en wat ook meteen gecorrigeerd wordt natuurlijk). Maar die reclames, dat is echt heel apart. Ik zie hem nog zitten in zijn box, toen hij nog heel klein was, met een stapel folders om hem heen, helemaal gefascineerd. Vond hij geweldig. Wat baalde hij toen we ze niet meer kregen ๐