[verwijderd] Wat een geweldige en lieve meiden er zijn op dit forum en hoe de woorden van een ‘vreemde’ je zo ongelooflijk kunnen raken 😘
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb die thread stilletjes gelezen, je bent een mooi mens, laat je niks anders wijsmaken 😘
[verwijderd] [verwijderd] [verwijderd] ik ook! Heb niet veel geforumd deze week, en dus ook niet veel gereageerd, maar ik sluit me hierbij aan.
[verwijderd] Ik ook! Heb weinig geschreven en gereageerd maar wel meegelezen. Het herkenbare maakte sommige verhalen even te moeilijk om op te reageren maar de steun hier, ook aan mij pasgeleden, is hartverwarmend 🙏🌹🌹
[verwijderd] Dat mensen 5 minuten voordat de trein aankomt bij het perron al opstaan en naar de deur lopen. Echt WHY?!?! Meestal schommelt de trein de laatste paar meter ook en beuken ze tegen je aan. Ben je bang dat je het niet redt, die twee meter naar de deur?! Dat de trein binnen 5 seconden vertrekt?! Krijg je een lintje als je als eerst de trein uit bent waar ik niets vanaf weet?! Chill gewoon en sta op als we er zijn.
Famofthree [verwijderd] Schuldig , al heb ik een reden😋 iets met benen die niet altijd luisteren. Ik sta ook op voordat we er zijn. Dan zijn de spieren nl. wakker en al wat bewogen en ga ik niet op mijn plaat als ik de afstap moet maken uit de trein.
Vulpen [verwijderd] De meeste mensen zien het omroepen van het volgende station als startsein, is mijn ervaring. Maakt niks uit of het dan nog tien minuten is, als je de conducteur hoort, sta je op en daarmee uit 😉
[verwijderd] [verwijderd] oh dat deed ik in Londen ook altijd. Deels uit ongeduld (die treinen reden zo térgend langzaam op die platforms aan), maar ook deels omdat je dan nét wat eerder bij de poortjes was, en zo de drommen idioten voor was die de Oyster card niet bij de hand hadden.
Famofthree Dat de fysio hier vlakbij een echo apparaat heeft en de kennis waarmee hij gaat kijken waarom mijn enkel pijn blijft doen en de pees die onder mijn voeten loopt tegelijk bekijkt want daar is het begonnen.. Volgende week woensdag om 9.00 naar hem toe en dan ben ik benieuwd..hij kan dus ook zien of er al artrose in die enkel zit en of de pees op dit moment ontstoken is..
[verwijderd] Ik verbaas mij over het feit dat ik best een normaal mens ben geworden. Beide ouders doen hier leuk mee voor de titel slechtste ouder van 2019. Mijn vader stelde vandaag aan mijn man voor om tegen mij te liegen over een aankoop van 10.000 euro 😳. Alsof je even 10.000 euro kan verzwijgen?!? Mijn man vroeg nog of hij nu echt serieus voorstelde om zijn eigen dochter te bedonderen? Het antwoord van mijn vader was dat hij ook continue tegen zijn eigen vrouw loog en dat dit voor een man heel normaal gedrag is. Echt rare mensen kunnen ouders zijn 🙄.
iMoeder [verwijderd] Jeetje mina zeg. Wat absurd! Inderdaad echt een wonder dat je zo normaal geworden bent. (Heb je tips op dat vlak? Misschien handig voor mijn kinderen later.. 😋)
[verwijderd] iMoeder ik hou mij mijn hele leven al voor dat ik stiekem geadopteerd ben en dat mijn ouders een nobele koning en koningin zijn uit een ver en vreedzaam land. Ik weet alleen niet of dit de tip is die je voor je kinderen zoekt? 🤔 Mijn man vertelde mij dit vanavond en het argument dat hij mijn man had gegeven om tegen mij te liegen (als middel om hem keihard onder druk te zetten) bleek ook gelogen te zijn. Hoe typisch weer. Dit zijn de acties die ik gelukkig wel kan negeren. Het is gewoon te stom voor woorden.
[verwijderd] Famofthree daarom aan mij de taak om deze vicieuze cirkel te doorbreken en mijn kinderen wel een goede basis mee te geven. Mijn man zei gisteren nog dat ik zo anders was. De lieverd 💕
Cactusje Toch6 Gelukkig, voor mijn kinderen, niet. Ik heb zelf wel eens tegen mijn moeder gezegd dat ik iig weet hoe het niét moet🤐
Marshmallow Ik wist net mijn gebruikersnaam niet meer. Ik log al bijna 11 jaar in met dat account, maar net moest ik mijn sessie laten resetten door een collega en ik kwam gewoon niet meer uit mijn account. 😂
[verwijderd] Dat de supermarktmedewerkster die de bloemen water aan het geven was haar leidinggevende achterna zat met de gieter 🤣
Marshmallow Over mijn tl die kennelijk niet weet hoe het autorisatieproces werkt, terwijl dat via 'ons' werkt. Dus.
[verwijderd] Ik ben drie minuten geleden begonnen met een boek over financiën, met daarin een voorwoord van de schrijver met alle lof voor de vertaler, dat had ze zo goed en accuraat gedaan, amazing!!! Ik heb binnen die drie minuten al twee fouten ontdekt 😂
Sevenof9 [verwijderd] hahaha als de schrijver zelf Nederlands had gesproken was er überhaupt geen vertaler nodig geweest, dus wat weet die schrijver daar nou van 😛