Mijn oom (broer van mijn moeder) plaatst een foto op Facebook van de verjaardag van mijn oma. Mijn moeder staat er op, en ze draagt een jurk die ik ook heb!
Nou wil ik hem eigenlijk verbranden, maar vanmiddag heb ik een paar schoenen gekocht puur met de bedoeling om bij diezelfde jurk te dragen 😭
Verdomme. Internet is zo loeigroot om kleding te kopen en ze draagt gewoon míjn jurk.
Edit: aanvulling, mijn oom plaatste als commentaar erbij: oma met al haar kleinkinderen. Ik vond dat vreemd, want mijn broer en ik waren niet uitgenodigd en zijn eigen dochter (die ken ik niet, is ver na mij geboren) stond er ook niet bij. Maar hij heeft zijn commentaar bewerkt, nu staat er: eigenlijk heeft ze 5 kleinkinderen maar die zijn niet perfect genoeg dus mochten niet op de foto 🤭
En ik zag dat hij mijn moeder verwijderd heeft als Facebookvriend, dus daar heeft ergens een hele hoop drama afgespeeld en nu vind ik het jammer dat ik dat allemaal gemist heb 👀
Aanvulling 2, nog meer verbazing: ik raakte met mijn oom in gesprek, die had ik al jaren niet meer gesproken (behalve via facebook-felicitaties met verjaardagen dan) en dat gesprek was zo leuk!! We hebben zo veel meer gemeen dan ik dacht, en we gaan kijken of we een keer wat kunnen afspreken zodat ik eindelijk mijn nichtje kan leren kennen!! Ze is cosplayer, animefan en gaat volgend jaar gamedesign studeren, dus dat klinkt als iets wat mijn kinderen ook wel leuk zullen vinden 😅
De outcast-groep van de familie wordt steeds groter, maar hey.. als we elkaar op die manier weer vinden vind ik het goed!