June heb je al een lijst gemaakt wat je weer terug gaat geven aan het team?
Ik pakte in het begin veel op, maar inmiddels weiger ik al een tijdje om taken over te nemen. Maar andere collega's geven inmiddels regelmatig aan dat het ze stoort dat mijn teamleden hun werk niet doen en ik merk dat ik me dat aantrek. Ik verwijs inmiddels iedereen door naar de leidinggevenden, maar vorige week ontzettend veel tijd kwijt geweest met een collega overtuigen dat zij iets toch gewoon over moest dragen ook al is ze bang dat het weer wordt teruggelegd door mijn teamleden. Dat soort dingen frustreert me enorm. Zeker omdat ze verdomme nog gelijk kreeg ook. Maar ook daarin, ga klagen bij de leidinggevenden, niet bij mij.
Nescio de juf van midi heeft het gelukkig goed opgepakt. De klas is gehusseld en hij zit in een ander groepje en dat helpt een hoop. Maar ik merk dat vorige week toch best veel effect had, hij vond school al niet zo leuk en in de eerste week direct pijn gedaan worden door een nieuw klasgenootje helpt dan niet. En we staan nu allemaal op scherp en dat stonden we eigenlijk al omdat het langdurig al moeilijk gaat met maxi. Dus het gaat op zich beter, maar het kost me momenteel nog veel energie, er zitten ook nog wat overleggen in de pijpleiding, dus dat speelt voorlopig nog.