Rosemary nou wij hebben ook onze oudermeeting van korfbal gehad. Nou ja, mijn man dan, want ik was niet mee. Het begon ermee dat er niet meer via de app afgezegd mag worden maar dat er gebeld moet worden. Mijn man heeft direct aangegeven dat hij dit niet van plan is π«£. Hij vindt dat ze er maar op moeten vertrouwen dat als we afzeggen dat het met een goede reden is en hij niet van plan is om ook nog eens te gaan bellen.
Vervolgens wilde de nieuwe coach dat ze een kwartier eerder aanwezig zijn. Weer mijn man: ik red dat niet met werk en eten, dus helaas.
Daarna kwam het plan dat de coach vindt dat ze na elke training samen moeten douchen voor het groepsproces. Eenmaal raden wie weer zijn mond open trok π¬. Mijn man rijdt 5x per weken kinderen naar training /wedstrijden. Hij moet alles alleen doen en dan moet hij daar ipv een uur wachten straks anderhalf uur staan wachten. Sorry maar we hebben thuis ook een douche.
Dus mijn man heeft goede sier gemaakt bij de nieuwe coach π€£. Hij heeft in ieder geval zijn grenzen goed aangegeven.