Noujaaaaa zeg...
Vorige week geen enkele reactie van de juf van I gehad over kamp. Met in mijn achterhoofd het idee dat het nog wel eens een staartje zou kunnen krijgen ook meteen wat informatie verzameld, waaronder een kopie van de toestemmingsverklaring die ex moest geven voor de gesprekken met schoolmaatschappelijk werk. Die zijn namelijk al maanden geleden aangevraagd en de school heeft er niks mee gedaan, dus ik wilde dat kunnen aantonen mocht de inspectie erbij betrokken worden.
Nu meld ik net I ziek, die heeft (alweer π¬) keelontsteking.
Binnen 3 minuten had ik een reactie van de juf, dat ze vanmiddag wil bellen over de kampsituatie, gevolgd door nog een mailtje over dat ze alsnog toestemming nodig hebben van vader voor die gesprekken en ze pas kunnen beginnen wanneer die binnen is π§
Maandenlang is er nΓks meer tegen me gezegd, is I genegeerd, en nu komt mijn kind een dagje niet naar school (en niet eens schoolziek, maar gewoon als dit zo doorgaat moeten die amandelen eruit- ziek) en ze lijken ineens te beseffen dat er toch maar iets moet gebeuren?
Maar ik had die kopie natuurlijk afgelopen week opgevraagd, waarop zijn handtekening staat EN de originele datum. Sorry mensen, ik heb ook een hekel aan mijn ex, maar in dit geval is het een keer niet zijn schuld en ligt het probleem toch echt bij jullie..