Vulpen Miek89 Hier is jongste ook nog steeds ziek. En elke nacht aan het spoken. Zij wilde juist graag om 5 uur al opstaan...
Miek89 Vulpen ja die nachten zijn echt vreselijk momenteel π€ hier lag de halve nacht een kind met koorts tegen me aan. Bloedheet π5 uur is echt geen tijd joh π±
Ysabella Z had net mijn telefoon te pakken, krijgt hij het voor elkaar om het nood nummer te bellen. π³π
Ysabella Vulpen hij had 5 keer op de aan/uit knop van mijn telefoon gedrukt dus ik hoorde mij toch een partij lawaai en toen heb ik snel opgehangen want er was gelukkig nog niemand aan de telefoon. π¬
Uilenmama Dat mijn supermarkt manager naar Boer zoekt vrouw en Heel Holland bakt, kijkt.. Had ik niet verwacht.
Marshmallow Marshmallow en weer zover. Voor morgen zet ik een wekker π Ik word altijd door de kinderen wakker gemaakt of sowieso zelf rond 6.15 wakker, maar nu dus niet.
Trees Vulpen als ik het zo lees denk ik dat jij en de supermarkt manager van @Uilenmama de enige zijn die het nog kijken π
Blue Uilenmama ik kijk het ook allebei! Het liefst met een paar vriendinnen of juist met mijn broer. Die laatste kan zo heerlijk commentaar geven op bzv dat je gevouwen op de bank ligtπ