Hopsatee we kijken wel of het iets is waarbij iemand anders mee kan of niet. De orthoptist is afspraak nummer 100 ongeveer en zou ze ook alleen kunnen maar het is te ver weg om alleen te gaan. T zou me bellen als er schokkende dingen zouden zijn.
Vorige week moest ze naar de huisarts omdat we wilden dat ze bloed zou prikken, toen heeft mijn vader ons gebracht maar ben ik mee geweest, niet verstandig maar de kans dat ze meteen door kon om bloed te prikken zat erin, dat laat ik mijn vader niet doen met haar want het was de eerste keer en de kans op flauwvallen omdat ze niet tegen bloed kan zat er zeker in. Ook naar de afspraak met ggz is mijn man mee gegaan. Maar naar de kapper voor een second opinion is mijn nichtje gegaan en naar de orthodontist ook. Ik wil het liefst ook zelf overal mee naar toe, maar dat gaat nu niet…. Volgende week naar de psycholoog gaan we samen met haar mee, het is dan belangrijk dat we er beide bijzijn voor haar, maar ook om te weten wat ze gaan doen.
En zo schipperen we wat aan..
En je hebt gelijk, als je zijn hulp vraagt moet jij het hem ook op zijn manier laten doen😉