Vulpen Louelle81 Ik wil daar juist maandag voor het eerst heen gaan, ben er nog nooit geweest. Ja, als kind wel een keertje, maar dus niet mΓ©t een kind. Ik ben heel benieuwd hoe oudste het gaat vinden (vast wel leuk) en hoe druk en overweldigend het gaat zijn.
Louelle81 Vulpen Is het dan vakantie bij jullie nog??? Zo niet dan zal de drukte wel meevallen. Zo ja dan zou het best eens heel druk kunnen worden. Maar je kinderen gaan wel lekker spelen hoorπ€
Ysabella Vulpen wij gaan alleen tussen 09.30 en 11.30 wanneer de rest dus op school is anders is het veel te druk.
Rietjesbeker We moeten een nieuwe bank. Mijn man : 'ik wil echt onder de 2000 euro blijven hoor!' Dus wij op zoek, proefzitten in de woonboulevard, eindelijk een fijne gevonden. Mijn man : 'oh, hij is 2500 euro? Doe maar.' Dusssss
Vulpen Louelle81 De vakantie is hier volgende week π Zolang ze lekker kan spelen vind ik het wel best.
1986Lynn Vulpen Wij zijn vandaag naar een indoor speeltuin geweest, wij horen deze vakantie bij noord, maar wonen in midden, dus hier was het heel rustig. Misschien kun je volgende week naar een speeltuin in regio noord gaan, daar is het dan fijn rustig π
Vulpen 1986Lynn Hmm heb eigenlijk niet zo'n zin om ook nog met de auto ergens heen te gaan waar ik het niet ken, vind het zo al spannend zat. Ik hoop gewoon dat het op maandagochtend meevalt π
Cactusje [verwijderd] Dat is altijd één van de eerste dingen die ik installeer π . Op m'n telefoon wordt ie gelukkig vanzelf over gezet.
Puzzelstukje Ik heb net mijn tank volgegooid wat ik normaal niet doe. Maar ik bedacht opeens dat de prijzen nog wel flink kunnen stijgen met het hele okraine verhaal. Getankt voor 70 euro maar het is niet van mijn rekening geschreven. Zou er storing zijn oid? Ben benieuwd of het er nog vanaf gehaald wordt.
Liekje81 Puzzelstukje Goeie idd. Wilde zondag tanken, doe het altijd zo laat mogelijk, haha, maar doe het nu straks gelijk maar even.
Miek89 Puzzelstukje als je akkoord zag op het pinapparaat dan gaat het er wel af hoor. Ik heb gister ook getankt, diesel is echt zo duur geworden afgelopen tijd en dan wordt het nog duurder π³
Snoeki Puzzelstukje Soms wordt dat pas een dag later afgeschreven tanken. Dan is het geld wel al gereserveerd bij je bank maar nog niet overgeschreven/zichtbaar . Ik heb dat wel eens gehad en heb toen de bank gebeld en kreeg deze uitleg van hun.
Marshmallow Puzzelstukje oh dat ga ik ook maar doen vanmiddag. Ga maar rekening houden met drukte idd.
Puzzelstukje Liekje81 Hier stond ik ook al wel in de rij⦠dus meerdere mensen dachten het. Of het is gewoon toeval. Edit: