Femkes De fvd Arnhem heeft een panorama foto van Nijmegen op hun verkiezingsposter. Betekent dat ze Nijmegen willen annexeren?
Lovely83 Niet vandaag maar van het weekend… Vriendin van mij gaf een feestje. Ik zou samen met een andere vriendin voor het feestje aan uit eten. Dit ging al moeizaam qua afspreken… op het laatste moment stuurt ze een foto van een zelftest. Ik vond het een bekende foto en scrolde eens door de foto’s van een vriendinnen groepsapp. Blijkt het dezelfde foto te zijn die ze in december had gedeeld met ons! Ze heeft gewoon keihard tegen mij en dus ook andere vriendinnen gelogen!
Miek89 Lovely83 bijzonder 🤔 ze kan toch ook gewoon zeggen dat ze niet kan? Zit ze niet lekker in haar vel? Dan is het nog enigzins verklaarbaar 😬
Huggybird Lovely83 dat is vreemd….. 🤔 daar moet toch haast meer achter zitten dan gewoon geen zin hebben zou je denken….. heeft ze die foto in de appgroep gestuurd of alleen naar jou?
Lovely83 Miek89 Wij hebben het idee dat ze heel ongelukkig is, maar dan nog zeg dan dat je er even geen behoefte aan hebt. Ze weet dat wij nooit zullen oordelen. We zijn tenslotte al 20 jaar vriendinnen!
Lovely83 Aurora nee ik heb tot nu toe het spelletje mee gespeeld. Ik weet namelijk niet of ik haar ermee wil confronteren omdat ik het idee heb dat ze gewoon totaal niet goed in haar vel zit. En ik wil ook niet dat zich nog rotter gaat voelen.
Ysabella Lovely83 het kan ook een ingang zijn om juist wel te praten en daardoor eventueel hulp te durven zoeken. Ik zou het overigens niet in de groepsapp vragen, maar bellen/kaartje sturen/appen.
Lovely83 Ysabella Ik ken haar al wat langer dan vandaag, ik denk dat de kans groot is dat ze boos word. Het is een heel lief mens hoor maar tegelijkertijd op emotioneel vlak heel moeilijk. Ik probeer sowieso met haar af te spreken, vaak kan je aan haar heel goed aflezen hoe het gaat.
Vulpen Louelle81 Ik wil daar juist maandag voor het eerst heen gaan, ben er nog nooit geweest. Ja, als kind wel een keertje, maar dus niet mét een kind. Ik ben heel benieuwd hoe oudste het gaat vinden (vast wel leuk) en hoe druk en overweldigend het gaat zijn.
Louelle81 Vulpen Is het dan vakantie bij jullie nog??? Zo niet dan zal de drukte wel meevallen. Zo ja dan zou het best eens heel druk kunnen worden. Maar je kinderen gaan wel lekker spelen hoor🤗
Ysabella Vulpen wij gaan alleen tussen 09.30 en 11.30 wanneer de rest dus op school is anders is het veel te druk.
Rietjesbeker We moeten een nieuwe bank. Mijn man : 'ik wil echt onder de 2000 euro blijven hoor!' Dus wij op zoek, proefzitten in de woonboulevard, eindelijk een fijne gevonden. Mijn man : 'oh, hij is 2500 euro? Doe maar.' Dusssss
Vulpen Louelle81 De vakantie is hier volgende week 🙂 Zolang ze lekker kan spelen vind ik het wel best.
1986Lynn Vulpen Wij zijn vandaag naar een indoor speeltuin geweest, wij horen deze vakantie bij noord, maar wonen in midden, dus hier was het heel rustig. Misschien kun je volgende week naar een speeltuin in regio noord gaan, daar is het dan fijn rustig 🙂