[verwijderd] wat erg zeg. Gelukkig doet het I niet veel en heeft ze haar humor en de love & support van de mensen die belangrijk zijn voor haar! En van dit forum ook ๐ณ๏ธโ๐ ๐ณ๏ธโ๐
Maar ik herken het ook. Mijn broer is gay, hij is pas op zijn 24e uit de kast gekomen en ook alleen tegen mijn ouders en ik. En nu, anno 2021, weet eindelijk de rest van de familie het. De aanleiding daarvoor was een bizarre discussie bij mijn oom thuis, waar mijn ouders en broer waren (ik was er niet bij).
Mijn oom en tante waren net naar Tenerife geweest, en op een gegeven moment zei mijn tante iets als: 'en toen het donker werd, kwamen 'ze' tevoorschijn. In vol ornaat, in leer enzo.' Dus mijn broer: 'wie?' Tante: 'Nou, de homo's! Prima hoor, maar dit was zo provocerend!' Mijn broer: 'oh, en wat vond je dan provocerend?' Tante: 'eh...'
En daarna was er een hele discussie toen mijn ouders en broer al weg waren, tussen mijn oom en tante en neef en nichtje, 'zou hij homo zijn?' Echt, zo'n issue is er van gemaakt. Uiteindelijk heeft ze wel een lief berichtje gestuurd vol hartjes en support, maar ik was echt geschokt over de ignorance, vooral van mijn nichtje. Dat is de jongere generatie he.