Meca Ik neem aan dat het in de context van paarse vrijdag gezegd wordt?
Nee, over haar seksualiteit. Dat ze morgen geen paars willen dragen is hun recht natuurlijk, het is vrijwillig. Genoeg mensen die het accepteren maar niet zelf uitdragen, geen probleem.
Dit gaat over I persoonlijk, mensen die altijd aardig geweest zijn tegen haar en nu ineens niet meer.
De manier waarop het wordt verkondigd en herhaalt als een ingestuurde leuze komt echt bizar over. Alsof het de nieuwe het is een fase en ik hoop dat je er overheen groeit is.
Het is bijna een verkapte.. ik accepteer dat je in mijn rekengroepje zit omdat ik dat moet, maar eigenlijk vind ik dat je naar de hel moet gaan.
En in dat geval zeg ik dus, zeg dan gewoon niks en ga dan ook niet schijnheilig lopen doen. Of ben gewoon eerlijk, en zeg dat je er niet achterstaat om persoonlijke (/religieuze) redenen. 🤷♀️
Vulpen ik denk ook dat I, J en de juf zelf de enige zullen zijn morgen.. Maar goed, nog steeds beter dan niks.
I heeft echt veel te veel humor in de manier waarop ze er mee om gaat, dus die laat het gewoon van zich af glijden. Ze noemt zichzelf een tefal-pan 🤣