Softbasegaming Niet perse vandaag. Tijdens (begin/2e trimester van) m'n zwangerschap had ik steeds een plop oor. Mee naar de huisarts gegaan en die zei dat het een zwakke trommelvlies was en ik buisjes moest. Nu niet zwanger meer en nergens meer last van π€
[verwijderd] Ik hoorde net een knal in huis en tegelijkertijd springt er een stop. Kan niet vinden wat de oorzaak was, maar vind het best een beetje eng π¬
Meca [verwijderd] Kun je niet zien uit welke groep die stop is? Dat verkleint het zoekgebied. Anders even alle stopcontacten nalopen, kijken of de apparaten het nog doen die erin zitten?
[verwijderd] [verwijderd] we hebben de boosdoener gevonden: de neonlamp van F. Haar kamer zit precies aan de andere kant van het huis dus dat moet een flinke knal geweest zijn als ik hem in de keuken kon horen..
[verwijderd] Meca heb ik gedaan.. de groep was van de ene helft van de woonkamer en de keuken, heb alles getest, ook de apparaten die uit stonden.. ik was even bang dat het de PlayStation was, het geluid kwam uit die hoek, maar niks mee aan de hand π€·ββοΈ
[verwijderd] Softbasegaming π»π»π»π» Meca nee geen idee! Mijn vader is toevallig hier, en die heeft ook nog gekeken (was vroeger elektromonteur) en die weet het ook niet.. June ook niet π€·ββοΈ
[verwijderd] Meca ik moet wel, mijn vader is het halve huis weer aan het verbouwen voor me, beetje lullig als ik nu besluit te gaan verhuizen π
Ysabella Iemand in de straat maakt telkens ruzie met haar man, maar echt dat je even bij jezelf nagaat of je niet 112 moet bellen. En ik zie haar net door de straat fietsen alsof er niks aan de hand is, terwijl ze gister in de tuin stond te schreeuwen en te doen. Hoe kan het toch dat zulke mensen de volgende dag zonder gΓͺne door de straat lopen/fietsen?π§
Vulpen Ysabella Hoe kan het toch dat zulke mensen de volgende dag zonder gΓͺne door de straat lopen/fietsen?π§ Tsja, hoe anders hΓ¨? π
Hopsatee Ysabella Haha heb ik ook wel eens gehad hoor dat ik mijn man heel stom vond en echt uit mβn dak ging. En later dag KAK de deur staat openπ¬π€£ Maar de volgende dag was het uitgepraat en deed ik weer gewoon mβn ding. Wellicht dat de buurvrouw er ook wat van dacht maar niks gezegd. En zo heb ik de buurvrouw ook wel eens horen ontploffen in de tuin en vervolgens in de voortuin gezellig hoi zeggen.. Zegt natuurlijk niet dat iemand er niet mee zit. Maar vaak doe je gewoon je ding natuurlijk wat er ook aan de hand is.
[verwijderd] Ysabella misschien juist vol schaamte, pijn, verdriet maar zonder dat te durven delen met onbekenden π€·π»ββοΈ
Ysabella Vulpen Hopsatee [verwijderd] nou ja deze vrouw heeft haar man wel eens geslagen, een x aantal jaar geleden is er al wel eens de politie voor gebeld. Dus nee ik snap niet dat ze zonder blikken of blozen over straat loopt. Overigens schreeuwt ze altijd keihard in de tuin, niet in huis.π En als iemand haar erop aanspreekt is de straat te klein. π€¦πΌββοΈ In die zin maak ik mij dus best wel zorgen om haar man.
[verwijderd] Een vrouw in het zwembad tegen haar kind: 'Oh, moet je plassen? Ga maar even in het zwembad plassen. En dat ging het kind π³.
[verwijderd] Cactusje June alleen de stekker. Geen idee of de lamp zelf het nog doet, morgen even testen met een andere adapter.. alleen dat dat zo'n herrie kon maken? π€·ββοΈ