Cactusje Eigenijk gister, maar het verbaasde me dat J de hele middag vrolijk is gebleven tot hij naar bed ging gisteravond terwijl hij geen slaapje had gedaan. Vorige week had ie ook al een slaapje overgeslagen, toen bleek er een poepje verstopt te zitten in zijn luier en weet ik het daar aan, maar hopelijk is dit niet het begin van het eind van het middagslaapje. Daar ben ik nog niet aan toe hoor dat die eraf gaat. De meiden deden nog een slaapje toen ze al op school zaten.
[verwijderd] Honkeytonk Dan plaats je juist ook weer een stempel. Dus dat vind ik wel een lastige Klopt hoor, lijkt mij ook lastig en daarom zou ik er ook niet voor kiezen. Maar ik heb het idee dat het beeld wat Famke van genderneutraal opvoeden heeft gewoon een kwestie is van witte/groene/gele babykleertjes, zowel poppen als autootjes aanbieden en klaar. In mijn ogen is dat gewoon opvoeden, en niet specifiek genderneutraal. Dus als ze er dan zo'n sensatie van gaat maken dat het nieuws moet zijn, heb ik wel hoge verwachtingen over hoe ze dat gaat aanpakken. ๐
Honkeytonk [verwijderd] haha maar het is wel een eerste stap in genderneutraal. Want zowel poppen als autootjes aanbieden doet het grof nog niet. En wit/groene/gele of roze bij jongens, is helemaal nog niet zo ingeburgerd. Dat is voor jou gewoon opvoeden, maar voor vele mensen is dat helemaal niet gewoon opvoeden en vergt dat al aanpassingen. Dat zie je al aan haar bericht dus.. Hier op forum zijn mensen daar al 150 stappen verder in dan de gemiddelde mens in NL hรจ.
[verwijderd] Honkeytonk We kunnen heel negatief zijn , we kunnen ook proberen positief te kijken. Elke verandering begint klein! Daar heb je gelijk in, maar mogen de pioniers dan alsjeblieft het verschil leren tussen gender en geaardheid voordat ze het nieuws opzoeken? ๐
Softbasegaming [verwijderd] ik ook niet veel te enthousiast om te vertellen wat we zouden krijgen om dan eerst nog een heel feest te organiseren..๐คฃ
aardbeitjes Ik dacht 'vette jurk'. Hebben! En toen zag ik dit. Een gat... op die plek. Waarom? Kan ik niet mee aan komen op een bruiloft lijkt mij ๐
Lumihiutale aardbeitjes Ik heb ook een jurkje met zo'n gat aan de zijkant en ik vind het wel leuk. Dat maakt het jurkje juist wat anders,niet zo standaard.
Nescio aardbeitjes die 'cut outs' zie je overal, ook in badpakken enzo. Net zoals jurken zonder rugdeel. Laag uitgesneden vind ik best ok, maar gewoon geen rug vind ik echt niet praktisch. En dan zie je zo'n jurk van de voorkant ๐ en dan ๐
aardbeitjes Vulpen ja want dat ziet er sociaal en ontspannen uit ๐คฃ๐ Ik snap die gaatjes niet zo goed
Bloem Gezien het soort stof neem ik aan dat je er een hemdje of iets dergelijks onder aan doet. Dan kan het best naar mijn idee.
[verwijderd] De uitspraak die iemand tegen zoon deed, toen hij roze Lego zag in een boekje: Ja, dat is voor meisjes, want meisjes mogen ook met Lego spelen. Uhm, dat is gewoon Lego in de kleur roze, maakt niet uit wie er mee speelt. Lego is voor iedereen.
Deliana [verwijderd] ik vraag me ook af waarom ze er op die leeftijd tegenwoordig 5 jaar ouder uit zien ๐๐คฆโโ๏ธ Dochter is 12, we schelen zes (ja, 6!) cm (ik ben 1,76) en ze heeft maat XXS / XS. Ze zou met gemak voor 16 doorgaan....
[verwijderd] Deliana dat is hier inderdaad ook hoor, maar dit was de eerste keer dat er ook echt een volwassene aan het flirten was met haar, zo bizar! Volgens haar was hij echt nog wel jong, tiener, maar als hij pakketbezorger is zal hij toch minimaal 18 geweest moeten zijn.. Ze vond het wel hilarisch en nu wil ze het volgende pakketje weer aannemen ๐
Manque aardbeitjes Je kan daar een smiley in tekenen! Of een hartje. Of een pentagram. Of je steekt er een paar bloemen in. Je kan er vast iets leuks mee doen.