aardbeitjes Manque ligt eraan hoe oud ze dacht dat je was 😉 Dat je er jong uitziet voor iemand van 54 bijvoorbeeld sorry...partypooper 😂
Cactusje Het blijft me verbazen hoeveel werk het is in mijn kleine badkamer grondig te poetsen. Zo af en toe moet dat even ipv alleen een doekje er doorheen. Ik heb er ook helemaal geen eer van omdat het allemaal oude meuk is en er kalkaanslag zit wat al minimaal 10 jaar oud is. Wij wonen hier nog maar bijna 4 jaar dus niet mijn schuld😇
[verwijderd] Ik was bij het tuincentrum en ik heb niks gekocht, geen enkele impulsaankoop 😱 Oké, eerlijk dan, ik was het staaltje van de bank vergeten en ga woensdag terug, maar toch. Best shocking dit, voor mijn doen.
[verwijderd] [verwijderd] mee, sterker nog, ik mocht een cadeautje uitkiezen! Maar ik ben zo'n emotioneel wrak sinds de therapie vrijdag dat ik midden in het tuincentrum begon te janken omdat ik het zo lief vond, en toen kreeg ik keuzestress en nu moeten we dus terug 🙈 Cactusje Als ik woensdag weer met lege handen thuis kom misschien wel 😅
Ansji Nescio Die kan je nog wel schoonmaken. Een van mijn katten heeft 2 dagen na de verhuizing in mijn laars gekakt...
Ansji Nescio Ja, die was reddeloos verloren! Gelukkig was het bij 1 poep incident gebleven. Poezen zijn idd van slag na zo’n verhuizing. En dat was een duidelijke boodschap daarover 🙈
[verwijderd] Over de commentaren onder dit artikel 🤣 https://www.nu.nl/achterklap/6128904/prins-harry-is-toch-niet-bij-verjaardag-elizabeth-en-keert-terug-naar-huis.html
aardbeitjes [verwijderd] arme mensen die Harry en Meghan. Ik zou niet met ze willen ruilen, ze krijgen áltijd poep over zich heen. Wat ze ook doen, afschuwelijk
[verwijderd] [verwijderd] nou inderdaad! En iedereen weet ook precies zo goed wat er daar achter gesloten deuren besproken is... zouden ze daar ook in een geheime pilaar verstopt zijn? 🤣🤣 aardbeitjes oh man, ik snap wel dat ze vertrokken zijn hoor!
[verwijderd] Over F: hey, je hebt andere bloemen in de vaas! Mensen, mijn kind is lang genoeg in de woonkamer geweest om op te merken dat de paastakken weg zijn. Sinds de dag na Pasen 🤦♀️