Vulpen Softbasegaming Het algoritme dacht dat je Nigeriaans/Chinees/iets anders dan een witte Nederlandse was vermoed ik...
Femkes Softbasegaming In heel veel culturen doen mensen (wat vaker vrouwen) erg hun best om lichter te worden. Een lichtere huid is een schoonheidsideaal. Ik hoop dat dat gaat veranderen door meer rolmodellen en bodypositiviteit, maar ik denk dat het best diep zit.
Softbasegaming Vulpen Nigeriaans dan vermoedelijk. Laatste keek ik een programma over hackers en daar vertelde ze hoe je als buitenlander een nederlands telefoonnummer kan fiixen en dat ging ik even controleren 🤣
Manque Iemand zei net tegen mij dat ik er zo jong uitzie voor mijn leeftijd! Ik ben helemaal verbaasd. Word al mijn hele leven ouder geschat dan ik ben. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje twijfel omdat ik denk dat ze me zat te paaien 😂
aardbeitjes Manque ligt eraan hoe oud ze dacht dat je was 😉 Dat je er jong uitziet voor iemand van 54 bijvoorbeeld sorry...partypooper 😂
Nescio Dat 1 van de katten in zijn etensbak heeft gekakt 🤮 echt van alle plaatsen om te kakken doet hij het daar! Hij is van de leg omdat we verhuisd zijn, maar wat is dit voor een statement?
Ansji Nescio Die kan je nog wel schoonmaken. Een van mijn katten heeft 2 dagen na de verhuizing in mijn laars gekakt...
Cactusje Het blijft me verbazen hoeveel werk het is in mijn kleine badkamer grondig te poetsen. Zo af en toe moet dat even ipv alleen een doekje er doorheen. Ik heb er ook helemaal geen eer van omdat het allemaal oude meuk is en er kalkaanslag zit wat al minimaal 10 jaar oud is. Wij wonen hier nog maar bijna 4 jaar dus niet mijn schuld😇
[verwijderd] Ik was bij het tuincentrum en ik heb niks gekocht, geen enkele impulsaankoop 😱 Oké, eerlijk dan, ik was het staaltje van de bank vergeten en ga woensdag terug, maar toch. Best shocking dit, voor mijn doen.
[verwijderd] [verwijderd] mee, sterker nog, ik mocht een cadeautje uitkiezen! Maar ik ben zo'n emotioneel wrak sinds de therapie vrijdag dat ik midden in het tuincentrum begon te janken omdat ik het zo lief vond, en toen kreeg ik keuzestress en nu moeten we dus terug 🙈 Cactusje Als ik woensdag weer met lege handen thuis kom misschien wel 😅