Vulpen [verwijderd] Aww die had vast stress gehad over of iets wel goed zou gaan... Wel raar inderdaad ๐
aardbeitjes Dit bericht maar vooral de actie van deze jongedame....๐ข Als dit echt is, hoe ontzettend dom ben je dan.
Nescio aardbeitjes gatverdamme ๐ค die mogen ze dus met pek en veren wegjagen he. Hoe durf je zo'n machtig en mooi dier te doden alleen voor de lol? Ik word hier zo misselijk van.
Huggybird aardbeitjes echt... kijk dat tevreden/blije gezicht van die vrouw voor dat arme beest.... zoโn prachtig dier, voor de lol.... ๐ข
[verwijderd] What the hell ikea? Zijn jullie aan het doorslaan omdat jullie van schroefjes houden of moet je er een weefgetouw bij aanschaffen?
Snoeki Huggybird Das echt zo mijn zus en ik werden op dezelfde locatie getest. Zij via de voorhang lijn ik de reguliere weg. Ik was en eerder getest en had eerder de uitslag ๐
Tantetil aardbeitjes wat walgelijk! Ik dacht eerst misschien is het niet echt...ik snap hier niks van.
[verwijderd] Lily draaide net helemaal door omdat ik het lef had een verfrommelde post-it weg te willen gooien. Zijn voetbal, hoe durf ik ๐คฃ