Vulpen Hopsatee Okรฉ, mijn oudste is 4, dus wie weet stopt het over een tijdje. Of niet ๐ Ik word altijd enorm slaperig als ik meerdere keren achtereen hetzelfde boek moet voorlezen...
Softbasegaming Hopsatee hier ook, wilde kan ze worden als je iets anders leest dan dat er staat (of denkt dat er staat) in Peppa big is een figuur die het Gabrielle Geit maar volgens dochter is dat papa Geit, owee als je Gabrielle Geit zegt๐คช
Vulpen Softbasegaming Ik deed laatst de intonatie fout in een zin, volgens oudste. Ik zei: 'Ik vind het niet leuk', maar het moest zijn: 'Ik vind het nรญรฉt leuk'...
iMoeder Pimpelmeesje Klopt. Bij mijn jongste heeft zelfs een hele tijd een jongetje met Down syndroom in de klas gezeten. Die moest ook gewoon naar regulier onderwijs. Pas halverwege groep 3 is die naar speciaal onderwijs gegaan. Toen kwam hij niet meer mee en vlogen de stoelen door de klas van frustratie. Ook daar moest het dus eerst mis gaan.
Bloem iMoeder Hier een meisje met down wat wel de hele basisschool doorlopen heeft. Het is gewoon altijd maatwerk.
Softbasegaming Ik had een proef geboortekaartje aangevraagd, maak ik de envelop open is het dit kaartje; Dat was niet wat ik verwacht had ๐คช๐
[verwijderd] Ik heb een verslag gehad van de school van M, of ik dat even wil controleren voordat het wordt doorgestuurd naar de middelbare school. Blijkt dat ze al ruim 8 jaar op een school zit die haar naam verkeerd in het systeem heeft staan ๐
[verwijderd] Over een collega. Die uit de groepsapp stapt vanwege vakantie en er dan in haar vakantie weer in stapt om ons op iets te wijzen dat in haar afwezigheid uitgebreid aan de orde is geweest. Als dat vervolgens tegen haar wordt gezegd is het niet โoh, okโ nee ze stapt zonder iets te zeggen weer uit de groepsapp. Raar, toch?
Vulpen [verwijderd] Aww die had vast stress gehad over of iets wel goed zou gaan... Wel raar inderdaad ๐
aardbeitjes Dit bericht maar vooral de actie van deze jongedame....๐ข Als dit echt is, hoe ontzettend dom ben je dan.
Nescio aardbeitjes gatverdamme ๐ค die mogen ze dus met pek en veren wegjagen he. Hoe durf je zo'n machtig en mooi dier te doden alleen voor de lol? Ik word hier zo misselijk van.