[verwijderd] [verwijderd] Ik kom grote R. van @KleineLai steeds tegen op Facebook π Ik dus in de Albert Heijn! Heb al 20 keer omgekeken en mezelf afgevraagd of ze in Nederland waren, om me dan te bedenken dat ze waarschijnlijk niet in mijn wijk op vakantie gaan. Maar het is echt een dubbelgangertje, heel schattig. π
Hopsatee Dat ik mijn man heb geknipt en dat het er gewoon echt goed uitziet al zeg ik het zelf. Wel 2 weken lang youtube filmpjes gekeken en mezelf in mβn hand geknipt maar hΓ©, resultaat is er!
Femkes We hebben om 21:50 een bestelling gedaan voor 4 lampen en om 22:45 kreeg ik bevestiging dat ze ingepakt zijn.
Lovely83 Dat we op Schiphol geen negatieve test uitslag hoefde te laten zienπ€·π»ββοΈ. Voor we vliegtuig in mochten wel hoor, en zijn zelfs op vliegveld in Dubai nog getest maar toch verbaasd het mij dat er geen controle is of dit wel gedaan is.
Ysabella Miek89 ik wilde eerst vragen waar jij dan woonde want hier sneeuwt het niet. Maar wel dus. π€π
Miek89 Ysabella hahaha, volgens mij woon jij een beetje in de buurt van mijn moeder. Hier is het weer overgegaan in natte sneeuw.
Ysabella Miek89 ja dat kan wel omgeving Zwolle? hier is het trouwens ook natte sneeuw en de rest van de dag regen. π€¨