[verwijderd] Mijn wollen niet hoger dan 30 graden wassen jurk was per ongeluk terecht gekomen in een 60 graden was, maar hij is nog gewoon normaal π
sjorsje @[verwijderd] nou dan heb je veel geluk. Ik had ooit een trui die gedeeltelijk wol was (in vlakjes verdeeld), man had die in een normale 30 graden was gedaan. Al die wollen vlakjes waren gekrompen.
[verwijderd] sjorsje nu ik hem aan heb lijkt hij wel wat dunner te zijn π€ Maar de lengte is hetzelfde, dat had ik echt niet verwacht. In het beste geval hadden de kinderen er een jurk bij, maar het valt mee..
Miek89 Dat mijn jongste net het boekje nijntje de toverfee zelf ging 'lezen' Hij kan nog niet lezen natuurlijk maar hij kent het hele verhaaltje uit z'n hoofd π en ik heb het stiekem kunen filmen π
[verwijderd] Miek89 Zo heb ik mijzelf leren lezen: met boekjes van Dick Bruna! Mijn moeder weet niet precies wanneer ik het niet meer opzei uit mijn hoofd maar de woorden echt las, maar ineens merkte ze dat ik dus echt de juiste woorden aanwees en kon lezen.
[verwijderd] Natuurlijk weer in Tilburg.... π€¦ββοΈ Wij zijn een beetje de Florida van Nederland aan het worden volgens mij..
[verwijderd] [verwijderd] Ik kom grote R. van @KleineLai steeds tegen op Facebook π Ik dus in de Albert Heijn! Heb al 20 keer omgekeken en mezelf afgevraagd of ze in Nederland waren, om me dan te bedenken dat ze waarschijnlijk niet in mijn wijk op vakantie gaan. Maar het is echt een dubbelgangertje, heel schattig. π
Hopsatee Dat ik mijn man heb geknipt en dat het er gewoon echt goed uitziet al zeg ik het zelf. Wel 2 weken lang youtube filmpjes gekeken en mezelf in mβn hand geknipt maar hΓ©, resultaat is er!
Femkes We hebben om 21:50 een bestelling gedaan voor 4 lampen en om 22:45 kreeg ik bevestiging dat ze ingepakt zijn.
Lovely83 Dat we op Schiphol geen negatieve test uitslag hoefde te laten zienπ€·π»ββοΈ. Voor we vliegtuig in mochten wel hoor, en zijn zelfs op vliegveld in Dubai nog getest maar toch verbaasd het mij dat er geen controle is of dit wel gedaan is.