[verwijderd] Tantetil Een stuk beter. We hebben het afgelopen weken heel zwaar gehad met R. als gevolg van de stress die het schoolwerk haar geeft. Ik heb een aantal veranderingen doorgevoerd in hoe we het thuisonderwijs aanpakken. Het geeft R. veel rust dat we ons eigen ritme aanhouden (en niet meegaan in de hektiek van alle teams sessies, die nooit op een handig moment voor haar komen t.o.v. haar werkzaamheden) en dat ze nu weet dat ze niet alles af hoeft te hebben (ik heb de juf gemeld dat we er niet meer naar streven om alles af te hebben en waarom en die was het er gelukkig mee eens). We hadden vandaag weer een ontspannen en gezellig kind. En daardoor ook ontspannen ouders. ππ»
Softbasegaming M'n oma heeft sinds kort nachtzorg. Heeft de nachtzorg gevraagd of ze ruime wilt maken zodat zij ook kan liggen π€. Note; m'n oma woont in een woonboerderij en heeft echt 100den poppen π.
[verwijderd] Miek89 Ja hè? Wij horen altijd heel goed de auto's over een doorgaande weg rijden, maar nu helemaal niks. Bizar.
Miek89 [verwijderd] ja, ik vind het heel raar. Als je dit een jaar geleden had gezegd werd je heel raar aangekeken denk ikπ
Ansji [verwijderd] Het is ook geen carport!! Maar een βpergolaβ. Iets met afgewezen vergunning...π€«