Nescio Blue volgens mij Joe Exotic juist niet: https://www.hln.be/buitenland/waarom-trump-zichzelf-uiteindelijk-geen-gratie-gaf-maar-wel-gratie-verleende-aan-steve-bannon-en-rappers-lil-wayne-en-kodak-blacka5b77052/
iMoeder Dat bij nieuwe apparaten tegenwoordig geen gebruiksaanwijzing meer zit. Maar in plaats daarvan een folder met plaatjes. Die ik niet snap. Ik ben altijd dol op gebruiksaanwijzingen en baal nu.
[verwijderd] iMoeder of enkel een klein blaadje met een code die je moet scannen en dan kan je de gebruiksaanwijzing op het internet lezen. Leuk voor de mensen die geen internet hebben of een telefoon hebben die kan scannen.
Deliana iMoeder hahahaha heel herkenbaar. Die IKEA boekjes met dat stomme mannetje erbij zijn ook irritant! Zit je dan met je zwart witte boekje, terwijl je schroeven hebt in verschillende kleuren π
Rietjesbeker iMoeder scheelt echt enorm in de vertaalkosten... Gelukkig voor mij werken we op mijn bedrijf nog met lappen tekst π
[verwijderd] Over hoe ontzettend moe ik ben, terwijl ik prima heb geslapen. Maar krijg niks uit handen vandaag.
[verwijderd] Ik viel net echt van mijn stoel van verbazing: mijn man heeft voor volgende week een afspraak voor zichzelf gemaakt met de poh ggz! π±π±π± Dit is echt zonder twijfel mijn grootste verbazing in jaren; inclusief al die mensen met korte broeken in de winter!
[verwijderd] [verwijderd] haha π Nou super fijn dat hij een afspraak heeft gemaakt π (wat is poh ggz?)
[verwijderd] [verwijderd] De praktijkondersteuner van de huisarts op het gebied van geestelijke gezondheid.
[verwijderd] Tantetil Een stuk beter. We hebben het afgelopen weken heel zwaar gehad met R. als gevolg van de stress die het schoolwerk haar geeft. Ik heb een aantal veranderingen doorgevoerd in hoe we het thuisonderwijs aanpakken. Het geeft R. veel rust dat we ons eigen ritme aanhouden (en niet meegaan in de hektiek van alle teams sessies, die nooit op een handig moment voor haar komen t.o.v. haar werkzaamheden) en dat ze nu weet dat ze niet alles af hoeft te hebben (ik heb de juf gemeld dat we er niet meer naar streven om alles af te hebben en waarom en die was het er gelukkig mee eens). We hadden vandaag weer een ontspannen en gezellig kind. En daardoor ook ontspannen ouders. ππ»