Liekje81 Ik ben verbaasd dat mijn dochter van bijna 4 ineens zindelijk is 's nachts!! #enookeenbeetjetrots ๐
debaky [verwijderd] Nou dat vraag ik mij dus ook af. Als mijn kind zo tegen een volwassenen zou praten dan zou ik hem ouderwets zijn mond laten spoelen met zeep. Maar goed, als ik dan die moeder zo hoorde gillen en schreeuwen snap ik dat ventje ook wel weer, die weet niet beter want zo word er thuis blijkbaar ook gepraat.
[verwijderd] debaky dat is inderdaad het ergste. Het kind kopieert het gedrag thuis, maar uiteindelijk wordt hij erop aangekeken buitenshuis. Verplichte opvoedcursus is soms geen slecht idee ๐ค
debaky Skye Precies mijn gedachten inderdaad. Dus eigenlijk gewoon sneu voor dat ventje want die weet niet beter. Maar goed, de trainer was heel netjes en we hebben er gewoon even over gepraat.
imp Mijn dochter van net 2 heeft gewoon een half uur netjes met de strijkkralen gespeeld. Ze kan gewoon al de kralen over de pinnetjes zetten...๐ฎ Ze gooide alleen 1 keer haar bakje om dus we moesten wel even op de knieรซn, ๐
Vulpen imp Wat leuk! Ben benieuwd of mijn dochter dat ook kan. Misschien wel, maar op onverwachte momenten steekt ze graag nog dingen in haar mond dus beter nog even wachten denk ik ๐
[verwijderd] Over een gezin in de trein waarvan de ouders op luide toon ruzie maken. Peuterdochter huilt en schreeuwt, moeder zegt dat ze haar kop moet houden. Dochter gaat nog harder krijsen. Echt, waarom...๐ฉ
[verwijderd] Dat toen ik beneden kwam van schandalig lang uitslapen (11.30) mijn man beneden al had gestofzuigt en gedweilt als verassing en er een uitgebreid ontbijt op tafel klaar stond en ik zo aan kon schuiven. Dat doet hij normaal alleen op moederdag ๐
Hooyo-shimbir [verwijderd] misschien irriteerde hij zich te erg aan de plak vloer omdat je gister niet had gedweild ๐๐๐
[verwijderd] debaky Mag toch hopen dat die trainer dat gedrag zwaar bestraft en hem de eerst volgende wedstrijd op de bank zet.
debaky [verwijderd] Hoop het ook, ben al blij dat we niet meer tegen deze vereniging hoeven te spelen. Dit was ook zo'n team die spelertjes uit hogere teams had gevraagd om deze wedstrijd te spelen, dus tegen zulke teams willen wij ook niet eens meer spelen. Dat is niet onze mentaliteit.
[verwijderd] Hooyo-shimbir kan me er niets bij voorstellen, hij noemde me gisteren nog knettergek toen ik erover klaagde. Denk eerder dat hij iets van me nodig heeft. Hij gaf zelf als reden dat we zo nog wat aan onze dag hadden omdat ik altijd pas rond 13.00 a 14.00 uur klaar ben voor we de deur uit kunnen op zondag.
imp Vulpen Ja dat heeft die van mij alleen toen ze heel klein was gedaan, het laatste jaar niet meer...dus ik durfde het wel aan...๐
Vulpen imp Wat handig! Ik heb vandaag nog twee ogen van een uilenpuzzel af moeten pakken. Ze herinnerde ze zich dat ik die maanden terug had afgepakt omdat ze er een in haar mond had gestopt, dus dacht ze, laat ik dat nog maar eens doen๐
Hooyo-shimbir [verwijderd] t was sarcastisch bedoeld hรฉ haha. Kan me niet voorstellen dat dat een reden zou zijn. Ik vind het vooral heel lief.
[verwijderd] debaky lekker voorbeeld voor de kinderen als je zo wilt winnen. Maar weet precies wat je ermee bedoelt.