Soturi Ik heb geduld. π Het gaat wel mis hier met een avatar uploaden. Hij zegt dat ik de pagina moet refreshen en het dan opnieuw moet proberen. Maar daarna hetzelfde probleem
LucP Soturi Heb je een idee hoe groot je avatar is? (MB), dat zou nog wel eens een probleem kunnen zijn.
Soturi Nee, weet het zo niet uit mijn hoofd. Maar was een normale foto (die ik ook op ZP gebruikte) Wat is de max ongeveer? Dan kan ik daar rekening mee houden
LucP Soturi Volgens mij is de max standaard 1Mb, maar daar kan ik me in vergissen. ZP heeft daarbij jaren ervaring met het ontvangen van (grote) bestanden π. Ik ga m'n best voor je doen! Dank dat je het even meld!
Soturi LucP Hier is het inmiddels gelukt. Heb wel de afbeelding flink verkleind. Maar dat geeft niet.
Soturi Naja, het is ook prima natuurlijk dat er grenzen aan zitten met wat wel en niet kan. Zolang het er maar bij staat, denk ik.
[verwijderd] Manque Ik mis nog een namentopic onder zwanger zijn (die vond ik op zp altijd leuk om te lezen als ik niet kon slapen). Heb je die bewust niet meegenomen?
[verwijderd] Als ik nu een reactie post en ik druk op enter, omdat ik een witregel wil, of vooraan de regel wil beginnen, dan komt er niet automatisch een hoofdletter. Misschien muggenziften π maar ik vroeg me af of dit aangepast kan worden.
LucP [verwijderd] Bedankt voor de suggestie. Ik ben een update van het gehele "post-blok" aan het afwachten die ook afbeeldingen gaat ondersteunen. ('t blijft open source software), maar ik zal dit daarin zeker meenemen!
[verwijderd] Is er ook een snelle scroll mogelijkheid? Ik ben nu eeuwen bezig met heen en weer scrollen...
LucP [verwijderd] je kunt op "nu" en "origineel" klikken om helemaal naar boven of onder te springen. Op mobiel zit dit onder de bovenste balk (als je op de topicnaam klikt)
Betsy Ik ben echt zo onder de indruk van jullie tweetjes. Ook echt super lief @LucP dat je @[verwijderd] wilde helpen met het opzetten van dit nieuwe forum! Ik ben gewoon een beetje trots op jullie π
Manque Betsy Ik ben gewoon een beetje trots op jullie π Wat lief π en wat ben ik blij dat jij er ook bent! En dat zoveel mensen zich aangemeld hebben!