Ik ben een enthousiaste Podcast luisteraar. Ik wandel elke dag minimaal een half uur, in de weekenden langer en luister dan een podcast (en ja, ik weet dat het beter is om te wandelen en helemaal niets te doen maar dit is echt mijn moment en vind ik echt helemaal fijn!)

Nu luister ik op dit moment de Deventer Mediazaak en ik ben echt zo gefascineerd door het verhaal van de media (met als grote drijvende kracht Maurice de Hond) en hoe zij in deze zaak iemand die nooit veroordeeld is voor de moord tot verdachte hebben weten te brengen (de klusjesman) en iemand die schuldig is bevonden (en waar ook genoeg bewijs voor is bij justitie) onschuldig wisten te laten lijken. Hoe BN-ers en Media en Entertainment hierin meegingen maar ook hoe halve verhalen en halve feiten een eigen leven gingen leiden. Bizar hoeveel mensen hier ook wat over wilde zeggen zonder de volledige kennis te hebben en vooral ook een hetze richting de klusjesman begonnen maar ook vooral richting justitie (die het allemaal fout had gedaan)

Meer mensen die deze podcast hebben geluisterd? Aanrader! En wat luisteren jullie graag?

Ik luister nu Potterless. πŸ€“ Iets heeeel anders.

Aries

Haha dat is zeker wat anders! Is het wat? Ik luister van alles overigens maar ik ben (sorry) geen Potter fan. Of tenminste het heeft mij nog nooit getrokken en dus heb ik nooit een film of boek gezien (niet mijn genre) Al wil ik ooit nog wel een film kijken.

• Aries hebben hierop gereageerd.

Hopsatee Ja, als je de boeken graag leest is het wel leuk. Als ik net zo'n boek heb gelezen krijg ik zin om erover te praten en dit is een leuk alternatief. 😁
        Maar ik ga dit verder volgen voor ander soort podcast inspiratie voor als ik er doorheen ben. πŸ™‚

Aries heb je ook al andere podcasts geluisterd? Ik heb best een lijst haha

• Aries hebben hierop gereageerd.

Hopsatee waarom is het beter om te wandelen en niets te doen?
            Ik wandel ook graag met een podcast maar heb nog geen kanaal gevonden dat ik Γ©cht leuk vind.

aardbeitjes Omdat je hersenen geactiveerd blijven. Schijnt beter te zijn om te lopen en niks te doen (behalve nadenken of de natuur beleven) Heb ik van Erik Scherder πŸ€ͺ

Wat zoek je qua podcasts? Ik heb er veel geluisterd misschien heb ik tips?

Ik luister niet zo vaak podcasts, maar ik vind geschiedlied wel interessant. Gaat over nummers die gebaseerd zijn op een historische gebeurtenis en de gebeurtenissen en het lied worden dan uitgelegd.

Femkes ik heb er net gelijk naar gekeken maar dat vind ik wel interessant! Zet ik op mijn lijst!

Ja, podcast, ik luister ze tijdens het kleuren of borduren.

Ik heb deze al geluisterd:
                Brand in het landhuis
                Tante Jos
                BOB
                De kasteel moord
                De Hilte 11
                Leidse onruststokers

Momenteel luister ik naar Smokkelbern, over Joodse kinderen die ondergedoken waren in Friesland.
                Heel erg mooi, maar de laatste aflevering die ik had gehoord, was bijna alles in het Fries!
                Als Zuid-Hollandse kon ik het een beetje begrijpen.

Hopsatee Nee, ik ben een newbie en wilde wat laagdrempelig beginnen. πŸ™‚ En nu ben ik verslaafd en al in episode 59. πŸ˜‚ Ook vooral tijdens het wandelen, heerlijk. Of tijdens autorijden of strijken.

Uilenmama De laatste 3 ken ik niet! Zijn dat aanraders? Rest heb ik ook geluisterd. Zal straks eens kijken of ik een lijst kan maken!

De plantage van ons voorouders
                  Tante Jos
                  Brand in het Landhuis
                  El Tarangu
                  Bob
                  Daders
                  Brand in het Landhuis
                  Leven met de Maffia
                  De Blankenberge Tapes , Wraak en Een Nijlpaard kon lachen (deze drie zijn meer hoorspellen vond ik wel wat minder)
                  De Veertigers
                  Laura H
                  Zelfspotcast
                  Man man man de podcast
                  Echt gebeurd
                  Moordzaken de Podcast
                  Universiteit van Nederland (verschillende onderwerpen)
                  De Deventer Mediazaak
                  Familie Geheimen
                  Wat beleggen podcasts (verschillende)
                  Louis Theroux
                  De Vlaamse Kunstroof
                  De Moord op de Indiaan
                  De Familie Romeijn
                  De dood van Robert
                  De Kofferbakmoord
                  Mathildes Mysterie
                  De laatste dans
                  De val van Srebrenica
                  De ware aard
                  De Moord op Patrick
                  Dipsaus
                  De Showbizz Moord
                  Een jongen in de oorlog
                  Focus
                  Het verhaal van Nicky Verstappen
                  Het verloren hoofd
                  Het volkskrantgeluid (soms, niet alles)
                  Ik sla mijn vrouw
                  In het hart geraakt
                  Kan je even langskomen?
                  Kleine jongens steken niet
                  Kwaad Bloed
                  moord in het Oosterveld
                  Mindful Pause
                  Minful Mediations
                  Leven zonder stress
                  Lieve Moeders
                  Onland
                  TBS
                  Wat dreef Tristan

En ik luister nog veel podcasts voor mijn werk maar die zijn wat suf om hier te benoemen denk ik...

Ik luister alleen met mijn vrouw soms mee naar Trust Nobody, maar dat is alleen boeiend als je De Mol kijkt.

Hopsatee
                    Bedankt voor deze lijst, ik heb er een aantal op mijn lijst gezet. Voorlopig hoef ik mij niet te vervelen.

Uilenmama ik vind deze allemaal
                      goed maar mijn favorieten zijn;

Tante Jos
                      brand in het landhhus
                      Bob
                      el Tarangu (nee ik houd niet van wielrennen maar is van de makers van Bob en het is gewoon een mysterie)
                      Daders (erg goed)
                      leven met de Maffia
                      moordzaken de podcast
                      Laura H (daarna ook het boek gelezen)
                      Familiegeheimen (daarna ook alle boeken van Astrid Holleeder gelezen
                      Laatste Dans (ook echt tof)
                      Val van Srebrenica ( mega interessant)
                      De Showbizzmoord
                      TBS (beetje zoals Daders)
                      De Deventer Mediazaak

21 dagen later

Ik luister podcasts via de standaard app op mijn iPhone. Ik vind hem zeer onhandig, omdat hij na bv aflevering 4, 3 opstart. Ook ben ik vaak kwijt waar ik was gebleven.

Zijn er andere apps? Want deze heeft wel veel leuke podcasts. Of staan die op al die apps?

Vraag me af hoe jullie luisteren!
                      (ben nu Deventer moordzaak aan het luisteren. Echt bizar!)

Rosemary ook via podcast op iPhone maar ik download alles en selecteer zelf de volgende aflevering.