Ik ben een enthousiaste Podcast luisteraar. Ik wandel elke dag minimaal een half uur, in de weekenden langer en luister dan een podcast (en ja, ik weet dat het beter is om te wandelen en helemaal niets te doen maar dit is echt mijn moment en vind ik echt helemaal fijn!)
Nu luister ik op dit moment de Deventer Mediazaak en ik ben echt zo gefascineerd door het verhaal van de media (met als grote drijvende kracht Maurice de Hond) en hoe zij in deze zaak iemand die nooit veroordeeld is voor de moord tot verdachte hebben weten te brengen (de klusjesman) en iemand die schuldig is bevonden (en waar ook genoeg bewijs voor is bij justitie) onschuldig wisten te laten lijken. Hoe BN-ers en Media en Entertainment hierin meegingen maar ook hoe halve verhalen en halve feiten een eigen leven gingen leiden. Bizar hoeveel mensen hier ook wat over wilde zeggen zonder de volledige kennis te hebben en vooral ook een hetze richting de klusjesman begonnen maar ook vooral richting justitie (die het allemaal fout had gedaan)
Meer mensen die deze podcast hebben geluisterd? Aanrader! En wat luisteren jullie graag?