Marshmallow Vanaf welke leeftijd is dat eigenlijk?

Op de website van testen voor toegang staat het volgende:
Testbewijs voor iedereen ouder dan 12 jaar
Iedereen vanaf 12 jaar moet een testbewijs kunnen laten zien. Kinderen onder de 12 jaar mogen zonder testbewijs naar binnen. Wel moeten zij aangemeld zijn bij de deelnemende organisatie.

• [verwijderd]

Femkes
Het gaat mij inderdaad ook zeker niet om β€œvakantie in het buitenland” πŸ˜– maar als we weer de familie niet kunnen zien, dan blijf ik net zo lief thuis.

Femkes maar telkens van tevoren moeten testen gaat hem echt niet worden.

Inderdaad, als we constant moeten testen om ergens heen te kunnen dan blijven we thuis. We willen heel graag naar Limburg met de vouwwagen, maar ik wil niet constant testen en ook niet alleen maar op de camping zitten.
Zoals vorig jaar een tijdslot reserveren vind ik prima.
@[verwijderd] Wel echt balen dat je dan nog steeds je familie niet zou kunnen zien.

• [verwijderd]

aardbeitjes Buitenland vind ik een no-go, iedereen moet nog een jaartje in zn eigen land blijven totdat het enigszins weer op orde is.

Daarom zijn wij inderdaad vorig jaar niet gegaan, dit jaar ... geen idee πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

• [verwijderd]

Jessie80 Ehm tja als we niet naar de familie kunnen heb ik eigenlijk helemaal geen zin in vakantie πŸ˜–

aardbeitjes Idem hier alleen gaan wij naar Limburg (maar dat is wat saai voor jou πŸ˜‰).

Maar wat ik wel herken is zelfs geen zin hebben in dingen die wel kunnen, omdat alles zo onder voorbehoud is en overal gezeik van komt. Dan bΓ©n je eens ergens geweest, word je daarna verkouden, zulk soort dingen.

[verwijderd] ja, dat snap ik. Geen flauw idee hoe het in Spanje met vaccineren gaat? Je ziet dat Engeland nu echt wel kan gaan versoepelen en ik heb nog steeds wel hoop dat dat in meer Europese landen kan richting de zomer.

[verwijderd] maar is het dan niet fijner om te kijken hoe t gaat tegen de zomer? Of is t plan om die camper te huren en dan te gaan waar het kan, dus naar familie als dat mogelijk is en anders NL? Of naar t land met de minst strenge maatregelen?(hoewel dat natuurlijk niet verantwoord is snap ik ook ergens wel dat mensen die keuze gaan maken)

Ik heb sowieso totaal geen zicht hoe de komende maanden eruit gaan zien, maar ik heb mijn vader en zijn vrouw (Schotland) al sinds de bruiloft niet gezien, dus ik hoop heel stiekem dat zij en wij naar hun huisje in Frankrijk kunnen, dat is voor man (net) haalbaar en dan kunnen ze Charlie ontmoeten ❀

Ik heb nog geen idee. Een vriendin wil heel graag naar Zuid-Frankrijk, ze zijn daar vorig jaar ook geweest, maar nu boeken durf ik eigenlijk niet. We zijn vorig jaar in BelgiΓ« gebleven, twee weken naar zee. Op zich was dat prima, en het zou dit jaar ook weer kunnen maar dan naar de Ardennen. Hier hebben we gelukkig niets gehoord van testbewijzen,d us hopelijk blijft dat zo.

• [verwijderd]

Pimpelmeesje die camper, dat is iets waar ik al jaren over loop te roepen (voor corona) en hij loopt echt al jaren te roepen dat hem dat totaal niet trekt πŸ˜…

Het is maar om aan te geven dat ik dus echt geen zin heb in vakantie, als we niet zijn familie kunnen zien. (Btw, hun bezoeken met camper is 2500 km heen, 2500 km terug πŸ˜…)

En als we ze niet kunnen zien in de zomer, tja dan hoeft vakantie ergens anders voor mij gewoon niet.

Dus ja, dan plan ik liever niets

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wij willen heel graag naar Nederland. Wilden eerst met kerst, dat lukte niet. Daarna februari, dat lukte ook niet. Toen april, zeg maar nu, maar dat lukt ook niet. Hopelijk van de zomer.. ik heb mijn familie al bijna een jaar niet gezien πŸ™ Sommige familieleden al anderhalf jaar niet πŸ™

• [verwijderd]

[verwijderd] ik voel met je mee πŸ˜“

Mijn schoonouders hebben hun kleinzoontje voor het laatst gezien toen hij 8 maanden was...

Volgende week wordt hij 2. Zoveel gemist van zijn hele ontwikkeling πŸ’”

een maand later
          • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Whoop whoop!!!

mijn man is ineens van gedachten veranderd nu hij ziet hoe snel het gaat met vaccinaties en we hebben dus net vliegtickets geboekt om eindelijk naar zijn familie te gaan.

Weliswaar pas de eerste week van september maar toch!

Duurt nog 3 maanden, maar gewoon het feit dat we geboekt hebben, is voor mij reden een flesje bubbels openbare trekken hoor! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰