Getoeter van vrachtauto's op de snelweg. Klonk alsof ze elkaar waarschuwden, hoop dat het allemaal goed afgelopen is.

Ik word al weken wakker van hysterische merels.. echt ga eieren leggen en laat me slapen!

Gejank in m'n oor πŸ™„ jongste lag vanaf 4 uit bij mij. Oudste kwam 10 minuten voor de wekker ging er ook bij. Jongste lag half op mijn kussen dus oudste ging op het andere kussen liggen. Nou dat was dus zo erg en absoluut niet de bedoeling dat het een jankpartij werd van de jongste. En ik word daar dan zo slecht wakker van hΓ¨ 🀐

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Miek89 Dat is ook vreselijk wakker worden.
    Midi kijkt graag een filmpje als hij 's ochtends wakker wordt. Dat mag als hij verder gewoon op tijd is met aankleden enzo. Maar soms werkt er iets niet en dan schreeuwt hij echt alles bij elkaar. En dat mag echt niet, sowieso niet schreeuwen natuurlijk, maar zeker niet voordat ik goed en wel mijn koffie op heb.

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Femkes ja ik heb dat dus ook. Eerst koffie en dan pas tegen mij praten πŸ˜‚ echt, ik kan soms zo'n verschrikkelijke ochtendhumeur hebben🀐

Hopsatee aawh arm ding. Dochter hier voelt zich dan altijd zo naar. Maarja liever als in bed toch!? Of hebben jullie tapijt? πŸ˜…

Mama! Mama! Mama, mijn voeten doen pijn!

aardbeitjes noubidd, hier is dat moment om 6.30 🀣

Elke ochtend: mama! En dat een paar keer tot ik in dr kamer ben. En als ik mazzel heb word ik wakker van de wekker. Die staat paar keer per week om 6 uur.

• [verwijderd]

Mijn scheten latende man.

Om kwart voor 6 begon J te huilen. Gelukkig wilde hij na even knuffelen weer slapen. Daarna werd ik rond half 9 weer wakker, nog even blijven liggen want het was lekker stil. Daarna kleine meid uit bed gehaald, ze gaf een dikke zucht om te laten weten dat ze wakker was.

12 dagen later

Oudste: Hoera, ik ga bij opa en oma logeren!
        Jongste: Ik ook oma opa 'eren?
        Oudste: Ja!
        Jongste: OtΓ©
        Oudste, rennend over de gehele bovenverdieping: Hoera! Bij opa en oma logeren! Hoera! Bij opa en oma logeren! Enz.

Dit zong de jongste vanmorgen:
          🎢Garbage trucks
          Garbage trucks
          Driving through the town
          Picking cans up off the ground
          Garbage trucks🎢

Lang leve Blippi 😏

Uh,uh,uh, bweh, bwah. J lag naast me.

Marshmallow Als het na 7.15 geweest was en oudste me niet de halve nacht wakker had gehouden met haar gehoest had ik het ook schattig gevonden πŸ™ƒ