• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vogeltjes 🦜.
J is uit logeren, dus voor het eerst in lange, lange tijd niet wakker geworden van gejengel of gehuil.
Zalig voor mijn oren.

Onze buren hebben flinke volières, incl fanzanten, papagaaien en nog meer exotisch spul. Is heel gezellig wakker worden.

Ik werd wakker van de gedachte: 'shit, we zijn vergeten de kikkererwten klaar te zetten.'

Gejank. En niet eens van m'n kinderen, nee, van de katten.

Om half 5,zoon die zijn speen even kwijt was. Om 6 uur de wekker 😖

De wekker en Het koffiezetapparaat☕

Soms is het een wonder als de kinderen langer slapen dan mijn wekker om 6:30. Vanochtend was zo een ochtend. Echt heerlijk om dan eerst rustig een bakje koffie te kunnen drinken en daarna de kinderen wakker te maken

Een man die uit bed sprong omdat T. Jammerde.
Had gister gezegd dat ik t wel grappig vond dat ie zondag nog zei dat ie altijd wakker werd van T. En uitgerekend gister nacht niet 🤣.

Het gehoest van dochter gevolgd door een zielige 'mammmaaaaa' en gehuil. Dat was om 5 uur 😐

"Diiiiit iiiis het wakker worden lied, het wakker worden lied, ookal wil je het liever niet dit is het wakker worden lied. Opstaan, opstaan! klap klap klap " 🎵. Meestal zing ik dit voor ze op schooldagen als ik ze wakker moet maken maar nu waren ze mij voor 😆