Ik heb gepoept!!!!
Wat was het eerste dat je vanochtend hoorde?
Mama papa ik heb geplast op de grond!
Hopsatee aawh arm ding. Dochter hier voelt zich dan altijd zo naar. Maarja liever als in bed toch!? Of hebben jullie tapijt?
Softbasegaming Nee, beneden op de pvc vloer dus dat is prima
Een schaapwekker die op hol was geslagen
Mama! Mama! Mama, mijn voeten doen pijn!
aardbeitjes noubidd, hier is dat moment om 6.30
Elke ochtend: mama! En dat een paar keer tot ik in dr kamer ben. En als ik mazzel heb word ik wakker van de wekker. Die staat paar keer per week om 6 uur.
[verwijderd]
Mijn scheten latende man.
Om kwart voor 6 begon J te huilen. Gelukkig wilde hij na even knuffelen weer slapen. Daarna werd ik rond half 9 weer wakker, nog even blijven liggen want het was lekker stil. Daarna kleine meid uit bed gehaald, ze gaf een dikke zucht om te laten weten dat ze wakker was.
Oudste: Hoera, ik ga bij opa en oma logeren!
Jongste: Ik ook oma opa 'eren?
Oudste: Ja!
Jongste: OtΓ©
Oudste, rennend over de gehele bovenverdieping: Hoera! Bij opa en oma logeren! Hoera! Bij opa en oma logeren! Enz.
Dit zong de jongste vanmorgen:
Garbage trucks
Garbage trucks
Driving through the town
Picking cans up off the ground
Garbage trucks
Lang leve Blippi
Uh,uh,uh, bweh, bwah. J lag naast me.
Vulpen schattig
Marshmallow Als het na 7.15 geweest was en oudste me niet de halve nacht wakker had gehouden met haar gehoest had ik het ook schattig gevonden
Miek89 ik ben opeens weer zo blij dat N geen blippi meer wilt kijken. Blippi heeft plaats gemaakt voor jeremy clarkson en dan vooral dit filmpje: https://m.youtube.com/watch?v=QQh56geU0X8
Hij kent het helemaal uit zijn hoofd en lachen dat hij doet.
Vulpen haha dan is het idd wel iets schattiger
Mijn jongste die om 6.30 zei: 'ik wil spelen in mijn hoekje' (ze heeft nu een speelhoekje achter de bank).
- Bijgewerkt
Miek89 hahah wat leuk dat jouw oudste dat filmpje ook leuk vind, bij ons komt na dit filmpje een filmpje van Jeremy Clarkson in de kleinste auto ter wereld (blauw) en met die auto kan je dus gewoon in de lift en je kunt dat ding optillen.
Geweldig hoe kinderen de taal zo snel oppikken op die leeftijd.