Ik ben het eens met de stelling. Ik heb het bijbehorende nieuws niet gezien, maar het lijkt me wel zo fijn als de Olympische sporters een vaccinatie hebben gehad voor de Spelen beginnen. Aangezien we in juni allemaal ons eerste vaccin gehad hebben, is de voorrang sowieso niet relevant, maar ook als we bijvoorbeeld allemaal pas in september gevaccineerd zouden zijn, lijkt het mij een goed idee om de sporters alvast te vaccineren (na de zorgmedewerkers dan). Het gaat namelijk niet alleen om de sporters, maar ook om al die mensen die thuis naar de Olympische Spelen willen kijken. Dus als we in de zomer nog steeds met maatregelen te maken hebben, dan lijkt het mij wel zo fijn als we dan in elk geval nog lekker televisie kunnen kijken. De Olympische Spelen zijn zo groot, bieden zo veel ontspanning voor veel mensen, ik denk dat heel veel mensen het wel echt ontzettend jammer zouden vinden als dat niet zou doorgaan en daar graag hun vaccin even twee weken voor uit zouden willen stellen.
Los daarvan lijkt het mij wel een goed idee om de Olympische Spelen gewoon altijd op dezelfde locatie te houden en het te verduurzamen.