[verwijderd] mijn afkeuring is tijdelijk en onder voorwaarde dat ik onder behandeling blijf van mijn psycholoog. Die regels zijn enorm streng, en de kans is dus echt wel aanwezig dat als ik zou zeggen in staat te zijn om naast mijn therapie een x aantal uur in de week te studeren, mijn afkeuring dus ook wordt bijgesteld naar parttime. Ik weet momenteel nog niet of een studie überhaupt al haalbaar is, ik heb goede weken en slechte weken, maar ik kan het risico nu nog niet nemen. Als het fout gaat omdat ik er niet klaar voor blijk te zijn kom ik weer opnieuw in het riedeltje van bureaucratische shit om het weer terug te draaien. 😬
En daarnaast, tja, mag ik überhaupt aan de gemeente vragen om een opleiding te financieren zonder garantie dat het ook tot een baan gaat leiden? Puur voor mijn eigen ontwikkeling en interesses? Dat vind ik ook niet zo netjes.. 😬
June dit zijn van die typische overheidsopleidingen 😶
Ik ken het principe inderdaad, dat zijn opleidingen waar ook een grote baankans in is. Creatieve cursussen vallen daar standaard buiten helaas. Wel begrijpelijk hoor, daar niet van, maar als ik een cursus/opleiding zou doen om mezelf te blijven ontwikkelen is dat in ieder geval niet op het gebied van hypotheken, airotechniek of onderhoud van gastoestellen 😅