• [verwijderd]

[verwijderd] dat zou je denken he? Het is zo vermoeiend hoe mijn hoofd werkt daarin 🙈
Ik heb het echt al bij de Albert Heijn joh, vraagt de kassavrouw aan mij hoe het gaat, en dan móet ik antwoorden dat ik keimoe ben want de koffie was op en dat ik zo snel mogelijk boodschappen moest doen want ik heb koffie nodig.
Gewoon zeggen oh goed hoor kan ik niet, want dat is een léúgen want het gaat niet goed want ik ben moe omdat ik geen koffie op heb, dus dat is niet waar, en dat mag niet en dan moet ik een nieuwe supermarkt gaan zoeken waar ik nog nooit tegen iemand gelogen heb en ik hou van mijn AH dus ik kan beter gewoon eerlijk zijn. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Dus als ik het al om zoiets stoms heb voelt dit als een big deal 😅 Maar omdat ik er hier en met vriend wel over kan praten scheelt dat al wel, want het is nu geen geheim meer wat mij vanbinnen opvreet. Dus dat geeft mij wat meer ruimte met de rest van mijn omgeving.

• [verwijderd]

iMoeder Is er hier op t forum iemand die wel eens zo op slag verliefd of aangetrokken was tot iemand?

Ja ik.
Ik was wel een stuk jonger (rond de 18).
De eerste vond ik instant aantrekkelijk en leuk toen ik hem zag. We hebben erg lang geflirt, maar uiteindelijk vond ik het leeftijdsverschil te groot (10 jaar).

De tweede was een tijdje daarna. Ik zag hem en was 🤩. Eerste keer praten en ik was verliefd.
Zijn 1,5 jaar samen geweest, na 7 maanden gaan samenwonen.
Na die 1,5 jaar bleek het een leugenachtige vreemganger te zijn en toen was mijn hart gebroken.
Lessons of life. 😁

[verwijderd] Om dan mezelf te presenteren naar de buitenwereld of te leven met de aanname dat ik heteroseksueel ben, voelt als een leugen en dat is fout, fout, fout! Ik kan daar echt letterlijk ziek van worden..

Zolang ik maar gewoon níet hoef te leven met een verkeerde aanname van de mensen om me heen.

Ik ben gewoon raar denk ik 🤓

Ik vind dit niet zo raar hoor. Wel vervelend natuurlijk. Maar niet raar.

iMoeder Is er hier op t forum iemand die wel eens zo op slag verliefd of aangetrokken was tot iemand? Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar eigenlijk.

Ja, ik heb dit één keer gehad. Wel lang geleden. Ik was het compleet vergeten, maar zelfs nu ik er aan terug denk gaat mijn hartslag omhoog.

Ik was toen 22 of 23. Het was op een feestje, waar ik met mijn ex en nog tig andere bekenden was. En daar was ineens een hele leuke jongen/man, hij bleek uit Denemarken te komen en was voor zijn vriendin naar NL verhuist. We hebben de hele avond zitten praten, de aantrekkingskracht was bizar en ik was op slag verliefd ☺ Op een gegeven moment ook allebei uitgesproken, stonden stiekem hand in hand tegen een muur aan te hangen en waren er allebei van geschrokken. (Ex was druk met drank en vrienden). Beiden een relatie, dus geen nummers uitgewisseld, kon alleen maar ellende van komen...

Ben er weken van slag van geweest.

iMoeder ik herken het ook. Bij mannen kan ik een hele sterke, fysieke aantrekkingskracht voelen. Zoals een bliksemschicht.

Die aantrekkingskracht is genoeg om het bed te kunnen delen, daar hoeven verder geen gevoelens bij te komen kijken.

Marshmallow ik vind het zo jammer dat ik dit niet herken. Althans, de laatste jaren niet. En ik heb gewoon mijn natuurlijke cyclus.

aardbeitjes Die aantrekkingskracht is genoeg om het bed te kunnen delen, daar hoeven verder geen gevoelens bij te komen kijken.

Ik kan die aantrekkingskracht wel hebben naar iemand waar ik niet verliefd op ben. Maar dan moet ik diegene al wel goed kennen en daar een klik mee hebben, kan ook vriendschappelijk zijn.

Nescio Dat is wel heel jammer inderdaad. Hoe is de band met je man en jullie verdere relatie? Wat vind je van hem?

• Nescio hebben hierop gereageerd.

iMoeder onze band is heel sterk. We zijn heel hecht. Ik vind hem ook nog steeds heel aantrekkelijk. Maar sinds de jongste is mijn libido zeer laag..

Nescio Hoe oud is je jongste? Proberen jullie wel eens wat nieuws uit? Is er genoeg tijd om uit te rusten/ alone time voor jou? Doen jullie wel eens wat met z’n tweeën alleen?

• Nescio hebben hierop gereageerd.

iMoeder mijn jongste is nu 3,5. Voor Covid maakten we wel tijd om samen te gaan eten af en toe, of een nachtje weg. Nu ligt dat allemaal stil. We werken beiden van thuis en gaan rond de middag vaak even wandelen ofzo.

Ik denk dat het er een beetje is ingeslopen toen de jongste moeilijk in slaap kon komen. Dan zat 1 van ons lang boven en was een groot deel van de avond weg. Mijn werk was voor 2020 ook een grote energievreter. Ik denk dus dat we het gewoon weer moeten opbouwen maar weet niet goed hoe.

Nescio Met seks is het vaak net als met eten, van het minder doen krijg je er minder zin in en met meer doen ook weer meer zin in.

Ik zou misschien eens beginnen gewoon bij jezelf. Lees eens een boek waar je het warm van krijgt, als dat dan je een beetje in de stemming brengt, ga dan masturberen. En doe dat dan af en toe eens.

En daarnaast toch ook quality time met je man, zonder kinderen. Een keer een nacht samen weg naar een hotel bijv. Of een avond geen tv maar alleen kaarsen aan en kletsen met elkaar. In een later stadium kun je misschien dan ook praten over seks en wat je opwind, hoe dat misschien veranderd is na kinderen? Of elkaar een keer masseren etc. Maar in elk geval meer de connectie en diepte opzoeken samen.

aardbeitjes Überhaupt nog nooit een one-night stand gehad. Alleen sex wanneer daar een langere periode in opbouw aan vooraf ging. En voorheen altijd in relaties waarbij het eerst een relatie was en daarna pas sex er bij kwam. Vriend was de eerste waarbij we nog geen relatie hadden voordat er sex was. Maar ook toen duurde het wat weken voordat het van zoenen naar all the way ging. Ik heb dan ook maar n klein lijstje qua ‘body count’.

Hopsatee het klinkt gewoon alsof je lekker genoten hebt haha. Fijn toch 🙂
                Als je altijd alleen maar vanille ijs eet kom je er nooit achter dat caramel ijs ook lekker is 😋

Hopsatee dit heb ik ook. Ik heb bijv echt 2 sekspartners gehad (nooit relaties) die ik op de dansvloer in de ogen keek en pats. Dat was gelijk een behoorlijk spannende seksrelatie (meer-night-stand) en ik heb een keer echt een one night stand gehad met een man waar ik een avond en nacht helemaal gek op was. Daarna nooit meer gezien. En ik heb sowieso best wat one-night -stands gehad vroeger en dat was en puur aantrekkingskracht en seks. Ik klink nu wel gevoelloos haha

Lijkt me juist wel prettig als het allemaal niet zo ingewikkeld is zoals bij mij. Ik had het best graag gewild, wat meer rond experimenteren met verschillende bedpartners. Maar ik word gewoon letterlijk niet geil van vreemde mensen. Mijn hoofd werkt dan gewoon niet mee.

Hopsatee Maar mijn libido is vrij hoog. Zelfs (of juist) tijdens zwangerschappen en vooral rond ovulatie. Misschien speelt dat mee? Ik ben gewoon snel opgewonden wellicht

Dat herken ik dan wel weer! Hoge drive en ik ben ook voor vanalles in dan. Mijn rem werkt dan ook niet goed meer waardoor vriend en ik het ondertussen op best wat aparte plekken gedaan hebben. Niet voor de kick maar omdat we niet konden stoppen. 😳🙈

Geen idee hoe ik mezelf noem 😛 Ben van mijn 16e tot mijn 20e met meisjes geweest. Heb met 3 meiden seks gehad, waarvan ik met 2 een relatie heb gehad. Die 3e was (en is nog altijd) met een goede vriendin van mij. Tijdens het spijbelen hebben we teveel tequila gedronken en seks gehad 😆 En 2 mannen, mijn ex en mijn huidige vriend. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht of ik mijzelf nu nog bi mag noemen. Destijds was ik 100% lesbisch, was ik heilig van overtuigd. Nu kan ik vrouwen nog steeds heel mooi vinden, maar voel niet meer de behoefte om er seks of een relatie mee te hebben.

Dat van elkaar aankijken en dat er dan pure lust is, dat ken ik wel. Vriend en ik hebben er al heel de dag last van. Heb ook nog een jurkje aan wat zijn favo kleding is van mij, en ben hem heel de dag al gek aan het maken 😆🤐 Wordt leuk vanavond, als we terug zijn van visite.....