Ik kwam laatst CashbackXL tegen, een site waar je cashback krijgt op aankopen online. Veel winkels doen mee en al is het iedere keer maar een paar procent van je uitgave, het kan zomaar leuk zijn als je toch die aankoop ging doen.
Ook zijn er cashbacks op verzekeringen, internet en telefonie. Zeker de moeite waard.
Een voorbeeldje: ik wilde sowieso een rekening gaan openen bij Openbank om daar het huishoudgeld apart te gaan houden. Nu via de aanbieding van Openbank β¬40 welkomstbonus en via CBXL een cashback van β¬30 daar boven op. (Het kan wel enige maanden duren voor die cashback wordt uitbetaald maar toch mooi mee genomen)
Ik ben bezig allerlei producten te vergelijken om cryptocurrency te kopen en verkopen. Nu kwam ik Bitpanda tegen. Bij openen van een rekening en storting van β¬50 (iets dat ik sowieso zou hebben gedaan) nu β¬30 cashback dus grappig om uit te proberen.
Met valentijnsdag sushi besteld via thuisbezorgd. Totaal van β¬4,39 cashback (β¬3 voor downloaden van de app)
Plus dat ik toevallig zag dat de verzekering waar ik sowieso naar over wilde stappen, nu via CBXL ook een cashback geeft van β¬40. Met andere woorden, dubbele besparing!
Iedere keer kleine bedragen, maar kan toch best iets interessants bij zitten (tenzij je nu meer gaat shoppen, want cashback πππ)
Wel even de voorwaarden lezen per actie!
Maar nu binnen een paar dagen staat mijn cashback op β¬114,39 dus ik ga dit zeker een beetje in de gaten houden π