Sevenof9 iMoeder haha grappig dat idee had ik ook. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik mezelf ken: ik heb een hekel aan elke keer dingen opsturen en naar de brievenbus gaanπ maar als je dat niet hebt zou ik het zeker doen, een vriendin van mij heeft het ook een tijd gedaan. Ze kopen echt alles, ook oude sportkleding en sokken enzoπ
iMoeder Sevenof9 Welke site gebruikte jouw vriendin daarvoor? En hoe deed die dat met inkomsten ervan, (opgeven of niet)?
Sevenof9 iMoeder ik denk niet dat zij het opgaf want ze heeft een wajonguitkering. Dan had het geen zin gehad voor haar om extra geld te verdienen. Ze gebruikte meerdere sites waaronder www.slipjesmarkt.nl
[verwijderd] Ik doe mee aan enquΓͺtes voor Kantar (voorheen tns nipo), maar voor het geld hoef je het niet te doen hoor, dat krijg je niet. π Gespaarde punten (66 punten is 10 euro) kan je omzetten voor waardebonnen van bol.com, wehkamp, blokker en kijkshop.
Nescio Sevenof9 jeetje er gaat een wereld voor me open! Ook bij het onderdeel gedragen door mannen: 'ondergespoten mondkapje'. Past wel bij het thema zeg. Ook al verkocht.
aardbeitjes Sevenof9 Ik kende de site niet. Bizar Ik zou niet zomaar iets met zoveel DNA naar iemand willen opsturen eigenlijk ππ
aardbeitjes Hier ook een marktplaats handelaar (meuk uit ons huis) en bitcoin handelen. Niet echt bijbaantjes maar het levert wat op. Soms zou ik wel een webshop willen starten maar ik kom nooit echt op leuke spullen om te verkopen (waar niet al 1000 winkeltjes van zijn). Ik denk dan aan interieur- of kinderspullen.
Bubblicious Ik heb alweer een tijd geleden zelf geurwax melts gemaakt met dupes van echt parfum. Zoals chanel n5 en juicy couture. Ik verpakte het dan in een heel leuk organza zakje. En soms verkocht ik ook geurbranders erbij.
Manque Manque Luc gaat in bad Ik: "PLAS IN HET WATER! TREK WAT SCHAAMHAAR UIT! IK GA FLESSEN APPELSAP LEEGGIETEN, WE WORDEN RIJK"
Sevenof9 aardbeitjes Tja ik heb ook mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen dus ik ben toch al verloren, al mijn DNA de wereld in gezonden π
Bubblicious [verwijderd] het bracht niet heel veel geld in het laatje maar ik vond het zelf gewoon leuk om te maken. Maar de klanten die het kochten bleven vaak wel weer opnieuw kopen als de wax melts op waren.
iMoeder Manque π€£π€£ Ja nadat ik de verzoekjes pagina heb gelezen denk ik dat ik toch maar wat anders ga doen... π