Ik ben dus een tijdje geleden op het pad van mysteryshoppen gekomen. Geen goudmijn, maar zeker wel leuk om te doen en iets waar ik me wat meer mee bezig wil gaan houden als de coronacrisis dat toe laat.
Morgen staat er bijvoorbeeld een bezoekje op de agenda bij een supermarkt waar ik sowieso heen wilde gaan voor een aanbieding. Vergoeding is daarvoor β¬8 plus β¬5 voor een aankoop. Geen vetpot maar toch β¬13 die ik niet hoef uit te geven.
Volgende week een mystery visit aan de trekpleister om voor β¬10 producten te kopen.
Zo heb ik een tijdje terug toen ik in de stad moest zijn een mystery visit gedaan bij een meubelzaak. Praatje gemaakt, vragenlijst ingevuld β¬20 vergoeding.
Of een bezoek aan M&S mode om voor β¬25 kleren te kopen, een bezoek aan de Etos bracht me β¬44 op (ongeveer 3 kwartier werk) en voor β¬46 kneipp artikelen gratis om te testen.
Leuk om te doen, maar er zijn ook veel opdrachten die maar een paar euro opbrengen en zeker als je veel fotoβs moet maken in een supermarkt, laat ik die op het moment toch effe voorbij gaan π