[verwijderd] Ik wil het ook niet groter maken dan het is, maar ik voelde me gewoon niet prettig bij iets wat je schreef en toen ik dat aangaf, werd het ontkent. Dus toen haalde ik quotes aan om te laten zien dat je dat toch echt geschreven hebt, maar wederom kwam je antwoord neer op "dat is niet zo." Dan heb ik echt zo'n gevoel van: "ik ben toch niet gek?!" Ik vind een harde opvoedstijl en softie allebei negatief, maar blijkbaar is dat een kwestie van interpretatie. Hoe dan ook, dat gevoel bij dat woord is waarom jouw woorden niet prettig overkwamen en dat probeerde ik duidelijk te maken. Dat is echt niet hetzelfde als dat ik denk dat jij het bewust gemeen bedoelt of dat ik er overheen lees dat je soms zelf ook een softie bent. Natuurlijk denk ik niet dat jij het bewust gemeen bedoelt. Als ik dat dacht zou ik er heel anders op in gaan, want dan zou je gewoon een gemeen persoon zijn en dan zou het helemaal geen zin hebben om uit te leggen hoe iets voor mij voelt, want dat zou jou dan toch niets kunnen schelen.
Nou ja, laten we er maar over ophouden, want ik denk dat alles van beide kanten nu wel gezegd is. Sorry @Nescio voor het vervuilen van je topic.