Puzzelstukje limousine huren
Jarige kinderen in lockdown-tijd
We willen graag een vw busje huren. Maar het blijkt onmogelijk te zijn... erg jammer!
Puzzelstukje ah dat is jammerβ¦. Niemand in de kennissenkring die iemand weet die er een heeft?
Nee helaas! En oo internet gekeken en mensen gecontact. Maar niemand reageert. Dus we hebben t opgegeven.
Wel gaan we ook haar kamer stiekem. βS nachts versieren en maak ik Amerikaanse pancakes dat wil ze al heel lang. Dus dat ga ik uitproberen.
En ze wil graag naar de mac en ik ben aan t kijken of dr beste vriendinnetje van de vorige school meewil en kan.
Puzzelstukje maak ik Amerikaanse pancakes dat wil ze al heel lang. Dus dat ga ik uitproberen.
Recept van Nigella Lawson is een aanrader! (ik twijfel nu alleen of ik haar achternaam juist heb )
Miek89
Thnx ga er morgen eens op zoeken!!
[verwijderd] Puzzelstukje ja dat is hem! Ik gebruik dan zo'n juslepel om het beslag in de pan te doen. Een soeplepel wordt dan te groot
- Bijgewerkt
Dank jullie wel! Die ga ik proberen.
Baking pouder en flour koop ik gewoon bij de jumbo? ik bak wel maar vaak kant en klaar hahaha ik ben echt een leek.
Puzzelstukje wat Elsie89 zegt let wel echt op dat je het gas/kookplaat niet te hoog hebt staan. Ik heb hem altijd op midden staan en zodra je bubbeltjes ziet aan de bovenkant voorzichtig omdraaien. Hier is het altijd gegarandeerd succes als ik ze klaar maak
(ga ze van het weekend weer eens maken, krijg er gelijk zin in)
- Bijgewerkt
Puzzelstukje kinderen doen er poedersuiker op, ik eet ze meestal zonder iets of met fruit
Puzzelstukje
Ahornsiroop natuurlijk.
[verwijderd]
Ik hoor haar stem als ik het recept lees
[verwijderd]
En dat voor de eerste keer! Super bedankt voor alle tips!
Zonder vormpje of iets dergelijks. De juslepel was idd perfect.
Puzzelstukje die zijn goed gelukt!
Puzzelstukje gefeliciteerd!
Heeft ze een leuke dag gehad?
Super dag! We zijn nog bezig. Begonnen met cadeautjes en pancakes. De weg vanaf haar kamer naar beneden was versierd. Met de feestauto op pad om taart te brengen bij familie en bekenden. Lunch bij mijn ouders. Schoonouders hadden een speurtocht uitgezet buiten. Nu haar beste vriendin ophalen die meegaat naar de mac, we halen eten en eten dit thuis. Ze voelt zich erg jarig! En we hebben ons aan alle regels gehouden. Dus helemaal top.
In januari was hij al jarig en zie wat er weer bij z'n kussen ligt