Geen lockdown meer wel een jarige T over een kleine 3 weken. Morgen mag hij trakteren (grappig op de verjaardag van zijn zusje)en na de vakantie een verjaardagsfeestje, maar hij zou het zeker weten hartstikke leuk vinden om lekker veel kaartjes te ontvangen. Hij is 25 juli jarig en wordt 6 jaar
Jarige kinderen in lockdown-tijd
Marshmallow
Ik heb je een PB gestuurd, ik wil een kaartje sturen.
Marshmallow ja hoor! Pb je adres/ interesse?
[verwijderd]
Stuur maar pb!
Marshmallow stuur maar PB! Waar houdt hij van?
Jullie hebben allemaal een pb!
Honkeytonk
@Liekje81
Marshmallow pb?
- Bijgewerkt
Doe maar een pb'tje @Marshmallow
Hello! Dochter wordt 19 december 8. Vorig jaar zijn wij met de feestauto langs iedereen gegaan en daarna bij de macdrive langs. Ze vond t fantastisch.
Ik bedenk mij suf wat leuk is dit jaar om toch wat te doen maar wel op afstand enzo. In maart hebben we met de oudste een drive in gedaan voor het huis maar door t slechte weer viel dat helemaal in t water.
Heeft iemand nog een idee?
Puzzelstukje Och ja. Dat zijn lastige dingen nu in deze tijd. Misschien iets met beeldbellen? En dat ze dan achter elkaar bellen (tijdschema) en dat jullie dan het kado van diegene geven.
[verwijderd]
Ja die ruimte hebben we wel. Alleen willen we dit niet weer avonturen. Dit hebben we in maart gedaan en het was echt helemaal niks geworden vanwege het weer. En de hele tijd buiten zijn met dit weer vinden we niks.
Dochter gaf aan dat ze de feestauto erg leuk vond dus we gaan dat waarschijnlijk wel weer doen. Maar we zijn wel op zoek naar ideetjes om het iets anders op te zetten. Maar helaas lukt dat nog niet echt.
Puzzelstukje limousine huren
We willen graag een vw busje huren. Maar het blijkt onmogelijk te zijn... erg jammer!
Puzzelstukje ah dat is jammerโฆ. Niemand in de kennissenkring die iemand weet die er een heeft?
Nee helaas! En oo internet gekeken en mensen gecontact. Maar niemand reageert. Dus we hebben t opgegeven.
Wel gaan we ook haar kamer stiekem. โS nachts versieren en maak ik Amerikaanse pancakes dat wil ze al heel lang. Dus dat ga ik uitproberen.
En ze wil graag naar de mac en ik ben aan t kijken of dr beste vriendinnetje van de vorige school meewil en kan.
Puzzelstukje maak ik Amerikaanse pancakes dat wil ze al heel lang. Dus dat ga ik uitproberen.
Recept van Nigella Lawson is een aanrader! (ik twijfel nu alleen of ik haar achternaam juist heb )
Miek89
Thnx ga er morgen eens op zoeken!!
[verwijderd] Puzzelstukje ja dat is hem! Ik gebruik dan zo'n juslepel om het beslag in de pan te doen. Een soeplepel wordt dan te groot
- Bijgewerkt
Dank jullie wel! Die ga ik proberen.
Baking pouder en flour koop ik gewoon bij de jumbo? ik bak wel maar vaak kant en klaar hahaha ik ben echt een leek.