7 dagen later

Dochter vond de kaartjes zo leuk! Ik legde ze voor Dr neer en ze wist niet waar ze moest beginnen. Toen kwam m'n man thuis moest hij eerst even mee nár de kast waar ze uitgestald staan. Kijk papa allemaal voor mij!

• [verwijderd]

Softbasegaming wat leuk! En voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd 😊

Toch6 haha oeps🙊. Als je m al geschreven hebt en hem vandaag op de bus doet geef ik m morgen dan viert ze weer Dr verjaardag ☺️

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
    • Toch6 vindt dit leuk

Toch6 ja, had niet door dat de sterren los zaten. Had dochter ze net allemaal verzameld en op de kaart gelegd kom ik binnen en til zo de kaart op om te kijken van wie die was 🤣🤪. Dochter meteen NEEE MAMA NIET DOEN!

Ze is er wel heel blij mee, ging het tegen de visite vertellen dat het unicorn poep was 🤣.

Dochter is overigens blij met alle kaarten! Zegt meerdere keren per dag kijk mama allemaal voor mij! 🥰

15 dagen later
      Manque heeft deze discussie losgemaakt.
      22 dagen later

Geen lockdown meer wel een jarige T over een kleine 3 weken. Morgen mag hij trakteren (grappig op de verjaardag van zijn zusje)en na de vakantie een verjaardagsfeestje, maar hij zou het zeker weten hartstikke leuk vinden om lekker veel kaartjes te ontvangen. Hij is 25 juli jarig en wordt 6 jaar 😁

• [verwijderd]

Stuur maar pb!

5 maanden later

Hello! Dochter wordt 19 december 8. Vorig jaar zijn wij met de feestauto langs iedereen gegaan en daarna bij de macdrive langs. Ze vond t fantastisch.

Ik bedenk mij suf wat leuk is dit jaar om toch wat te doen maar wel op afstand enzo. In maart hebben we met de oudste een drive in gedaan voor het huis maar door t slechte weer viel dat helemaal in t water.

Heeft iemand nog een idee?

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Puzzelstukje Och ja. Dat zijn lastige dingen nu in deze tijd. Misschien iets met beeldbellen? En dat ze dan achter elkaar bellen (tijdschema) en dat jullie dan het kado van diegene geven.