• [verwijderd]

Toch6 stuur maar pb

Toch6 stuur maar PB ๐Ÿ™‚ krijgen ze ook een kaartje uit Belgiรซ ๐Ÿ˜€

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
  • Toch6 vindt dit leuk

Leuk, al die reacties ๐Ÿ˜ƒ

Even een vraagje... wat zet je nou op een kaartje voor een kind dat je niet kent? Ik heb nog nooit naar onbekende mensen een kaartje gestuurd๐Ÿ˜…

Honkeytonk Nou dat ja, haha. En dat ze ondanks deze gekke tijd hopelijk een leuke dag hebben met leuke kadootjes.

Ik kijk er wel een beetje tegenop... Vorig jaar zou D zijn eerste kinderfeestje hebben en toen ging de eerste lockdown in dat weekend.. Nooit geen feestje gehad, en eigenlijk niet echt een feestje enz. Nu komt zijn 6e verjaardag eraan en ik ben bang dat we nogsteeds in lockdown zitten๐Ÿ˜• hij is er al weer bijna een jaar over bezig.... (half maart)

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sweetl Ach jee. Niet leuk zeg. Kinderfeestje kan je denk ik dan wel geven hoor. Dat zou zelfs nu nog kunnen. Op die leeftijd hoeft het niet veel bijzonders te zijn.
        Toen mijn zoon in de zomer jarig was hebben we het thuis gedaan met 5 kinderen. Iedereen moest zijn nerfpistool meenemen. De deur open en daar gingen ze in de tuin nerfgevechten doen. Daarvoor kadootjes uitgepakt en zelf wafels versieren en opeten. En zo waren er al snel een paar uur om.

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

Bloem het was de bedoeling ook om het thuis te doen ๐Ÿ˜ik had alles in huis om slime te maken. En we hadden een schatkaart van de tuin waar kadootjes verstopt zouden zijn. En frietjes na. (uitnodigingen waren allemaal al verstuurd natuurlijk)
          Afgezien van dat hij zijn klasgenootjes nu amper heeft gezien, zijn vriendjes nu een klas hoger zitten en dat dus verwaterd is..
          Ik vind t echt lastig

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sweetl Super leuk! Het is pas in maart hรจ. Met een beetje geluk zijn de scholen dan al lang weer open. En anders zou ik wel echt een paar kindjes uitnodigen. Over het algemeen zijn kinderen heel flexibel en als ze elkaar weer zien dan gaat het snel al als vanouds is mijn ervaring.

Zo, ik heb weer een paar stempels verdiend bij hallmark. Hopelijk zijn de geadresseerde kinders blij met hun post van onbekende ik๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Toch6 stuur maar een pb!

Voor de rest geen jarige kindjes?

Lovely83 stuur
            adres/naam/interesse maar dan zet ik er vast 1 klaar online ๐Ÿ˜ƒ