Mensen vonden dit topic een goed idee, maar volgens mij zijn ze ondertussen net wat te beschroomd om het te openen πŸ™ƒ

Heb je binnenkort een jarig kind dat het leuk zou vinden om een kaartje te ontvangen? Meld het dan hier, samen met de datum en leeftijd, zodat anderen hier of per pb aan kunnen geven dat ze wel wat willen sturen. Gratis tip: geen huisadressen hier vermelden, dat kun je beter per pb doen.

Ik stuur ook graag een kaartje. Mocht je iemand anders kennen die een kaartje goed kan gebruiken (door eenzaamheid bijvoorbeeld) dan stuur ik ook graag wat op. Mijn kinderen maken ook graag een tekening als dat gewaardeerd wordt πŸ™‚

J wordt volgende week zaterdag 4.
En gelijk maar brutaal πŸ™ˆ mag D dan 11 feb ook een kaartje als hij 11 wordt? Als er veel verschil in aantal in zit heb ik drama. Dus liefst of allebei of allebei niet πŸ™ˆ (om kosten te besparen mag het gerust in 1 envelop. Waarschijnlijk krijgt J ze toch later, D wat eerder dan)

Toch6 stuur maar adres in pb!! Zal voor allebei doen. O en zet de namen er even bij. Weet alleen die van E en C, maar de jongens niet zeker. Staat zo gek, gefeliciteerd J! πŸ˜‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
    • Toch6 vindt dit leuk
      • [verwijderd]

Toch6 stuur mij ook maar pb!

• Toch6 vindt dit leuk

Er komen hier allemaal jeugdherinneringen boven - toen ik klein was, woonden we in het buitenland en kregen we op onze verjaardag ook vaak kaarten van onbekende mensen.
        Was zo leuk dat we op een gegeven moment de namen gingen herkennen (waren vaak dezelfden die iets stuurden) en we echt zaten te wachten totdat de kaart van bijv mevrouw Jansen kwam😁

Edit: ik wil ook best een kaartje sturen πŸ™‚

• [verwijderd]

Toch6 stuur maar pb

Toch6 stuur maar PB πŸ™‚ krijgen ze ook een kaartje uit BelgiΓ« πŸ˜€

• Toch6 vindt dit leuk

Leuk, al die reacties πŸ˜ƒ

Even een vraagje... wat zet je nou op een kaartje voor een kind dat je niet kent? Ik heb nog nooit naar onbekende mensen een kaartje gestuurdπŸ˜…

Honkeytonk Nou dat ja, haha. En dat ze ondanks deze gekke tijd hopelijk een leuke dag hebben met leuke kadootjes.

Ik kijk er wel een beetje tegenop... Vorig jaar zou D zijn eerste kinderfeestje hebben en toen ging de eerste lockdown in dat weekend.. Nooit geen feestje gehad, en eigenlijk niet echt een feestje enz. Nu komt zijn 6e verjaardag eraan en ik ben bang dat we nogsteeds in lockdown zittenπŸ˜• hij is er al weer bijna een jaar over bezig.... (half maart)

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sweetl Ach jee. Niet leuk zeg. Kinderfeestje kan je denk ik dan wel geven hoor. Dat zou zelfs nu nog kunnen. Op die leeftijd hoeft het niet veel bijzonders te zijn.
              Toen mijn zoon in de zomer jarig was hebben we het thuis gedaan met 5 kinderen. Iedereen moest zijn nerfpistool meenemen. De deur open en daar gingen ze in de tuin nerfgevechten doen. Daarvoor kadootjes uitgepakt en zelf wafels versieren en opeten. En zo waren er al snel een paar uur om.

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

Bloem het was de bedoeling ook om het thuis te doen 😁ik had alles in huis om slime te maken. En we hadden een schatkaart van de tuin waar kadootjes verstopt zouden zijn. En frietjes na. (uitnodigingen waren allemaal al verstuurd natuurlijk)
                Afgezien van dat hij zijn klasgenootjes nu amper heeft gezien, zijn vriendjes nu een klas hoger zitten en dat dus verwaterd is..
                Ik vind t echt lastig

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sweetl Super leuk! Het is pas in maart hè. Met een beetje geluk zijn de scholen dan al lang weer open. En anders zou ik wel echt een paar kindjes uitnodigen. Over het algemeen zijn kinderen heel flexibel en als ze elkaar weer zien dan gaat het snel al als vanouds is mijn ervaring.