Femkes hier heeft zoon morgen een feestje. Ouders brengen de kinderen aan de deur. We gaan een speurtocht doen en een schatkistje maken. Tussendoor nog even spelen bij het speeltuintje achter ons huis. Denk dat ze dan lol genoeg hebben! Kinderen onder de 12 jaar mogen ook bij elkaar spelen dus moet prima kunnen πŸ‘πŸ»

Femkes ja toch wel! Hoorde gisteren dat de manege open is voor feestjes. We hebben dan alleen klasgenootjes en 2 vriendinnen bij wie ze nu ook over de vloer komt, dus wel uit dezelfde zgn 'bubbel'. Dus rondleiding over de boerderij en manege en dan ponyrijden. Hele meevaller!

Liekje81 bij ons zou er dan 1 kindje komen die wel al vaker bij ons komt, maar niet direct met de andere kinderen in contact zou komen. Maar al die kinderen spelen nu ook in dezelfde speeltuintjes, dus ik geloof het dan wel. Ik hoop heel erg op een beetje goed weer, dan zouden we veel buiten zijn, dan maak ik me helemaal geen zorgen. Dan kan ik ook makkelijk zorgen dat ouders niet bij elkaar in de buurt komen.

Femkes ja geef je groot gelijk! Hier idd 2 kinderen die bij de klasgenootjes niet in de bubbel zitten zeg maar. Er mag wel maar 1 volwassene mee en er wordt nu geen friet gegeten. Wel een zakje chips en limo tussendoor. En het is allemaal buiten, dus ik vind het wel ok.

Femkes Wij wachten npg even. Jongens van 10-12 jaar vermaak ik niet aan de keukentafel πŸ˜…

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Toch6 dat is inderdaad een lastigere groep. Hier gaat het om een 8-jarige. Bijna het hele kinderfeestje speelt hier nu ook in de tuin 🀣

7 dagen later
        • [verwijderd]

Even een check, alleen @Sweetl komt nu nog toch? Ik had in mijn hoofd dat ik iemand een kaartje wilde sturen die 6 maart jarig was, maar ik kan het niet terug vinden.. zie ik iemand over het hoofd of heb ik gewoon een verkeerde datum voor me?

8 dagen later

Er kwamen net 8 kaarten binnenπŸ₯³ en hij weet nogsteeds van niets❀️ dat zal een verrassing zijn morgen

Gefeliciteerd!!! Fijn dat we hem zo blij hebben kunnen maken 😊

• [verwijderd]

Sweetl super leuk! Gefeliciteerd