Femkes Toch6 dat is inderdaad een lastigere groep. Hier gaat het om een 8-jarige. Bijna het hele kinderfeestje speelt hier nu ook in de tuin 🤣
[verwijderd] Even een check, alleen @Sweetl komt nu nog toch? Ik had in mijn hoofd dat ik iemand een kaartje wilde sturen die 6 maart jarig was, maar ik kan het niet terug vinden.. zie ik iemand over het hoofd of heb ik gewoon een verkeerde datum voor me?
Sweetl Er kwamen net 8 kaarten binnen🥳 en hij weet nogsteeds van niets❤️ dat zal een verrassing zijn morgen
Sweetl Hij is echt zo gelukkig ❤️ met al zijn kaartjes en kadootjes! (opa en oma's kaartjes zitten er ook tussen) en een schot in de roos @Miek89 en @Honkeytonk 😍 Die stond op mijn lijjjjjjjjjstjeeeeeee Ik zal nog even proberen filmpjes op insta te posten!
Sweetl Er vallen net nog 7 kaartjes door de brievenbus 🎉 wat een feestje, ronde 2❤️ hij is echt zo blij
Tantetil Sweetl ik loop weer achter de feiten aan.... ik heb de hele oproep niet gezien! Heel leuk dat hij zoveel kaarten heeft gekregen!